W
"www"
Vieras
Olemme päättäneet ottaa atooppiselle lapsellemme vesirokkorokotteen. Nyt mietityttää vaan oma raskaus. Olen luultavasti sairastanut vesirokon (oma äitini muistaa niin, mutta ei ole 100% varma), vasta-aineita minulta ei ole otettu. Mutta oletetaan että olen sen sairastanut. Tuo rokotehan voi tehdä joillekin HARVOILLE reaktiona muutaman näpyn. Mikäli niin käy, niin periaatteessa rokko voi tarttua niiden kautta. Mietin vaan, että otanko turhan riskin altistua rokolle raskausaikana? Mutta jos olen tuon vesirokon jo sairastanut, niin eihän siinä pitäisi olla tartuntariskiä, vaikka lapsi saisi noita näppyjä?
Olen vaan saanut päähäni, että jos olenkin niitä harvoja joille rokko tarttuu toisen kerran.
Onko teidän lapset saaneet vesirokkonäppyjä rokotteen reaktiona? Tai oletteko jutelleet ammattilaisen kanssa juuri tästä kun itse on raskaana.
Olen vaan saanut päähäni, että jos olenkin niitä harvoja joille rokko tarttuu toisen kerran.
Onko teidän lapset saaneet vesirokkonäppyjä rokotteen reaktiona? Tai oletteko jutelleet ammattilaisen kanssa juuri tästä kun itse on raskaana.