Lapsen velli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenni87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jenni87

Aktiivinen jäsen
05.04.2005
5 405
0
36
Eli kannattaako jatkaa tai lopettaa lapselta vellinjuonti. Eihän se velli kai huonostakaan ole... Lapsi 1v+ juuri opetettu tavalliselle maidolle ja mietin, pitäisikö lopettaa vellin juonti myös. Onko siinä mitään ravinnollista hyötyä? Iltaisin on juonut.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Annatko puuroa?

Iltaisin kyllä.

*muoks* On tosiaan ottanut iltaisin aina puuron + vellin.

Mitä järkeä tossa on en ymmärrä:S

Ei syö puuroa kovin hyvin, joten olen sitte yötävasten antanut sen vellin vielä.

No juu olen monilta kuullut että ensin saa puuron ja sit vellin ja ite en kyllä niin ole tehnyt. Meillä ei velliä huolittu. Puuroa söi viel 1v iässä hyvin. Nykyään ei. Mut ei kai siitä mitään haittaakaan ole.

Annatko puuroa?

Iltaisin kyllä.

*muoks* On tosiaan ottanut iltaisin aina puuron + vellin.

Mitä järkeä tossa on en ymmärrä:S

Ei syö puuroa kovin hyvin, joten olen sitte yötävasten antanut sen vellin vielä.

No juu olen monilta kuullut että ensin saa puuron ja sit vellin ja ite en kyllä niin ole tehnyt. Meillä ei velliä huolittu. Puuroa söi viel 1v iässä hyvin. Nykyään ei. Mut ei kai siitä mitään haittaakaan ole.

Meillä on niin nirso ollu tuo lapsi, että ei oikeen ole muu kelvannut tähän ikään kun nyt jauhelihakastike! Nyt on alkanu syömään muutakin, onneksi. Olen sitte antanut sitä velliä, siitäkun tykkää. Meilläkin esikoinen ei mitään vellejä ikinä saanut ja puuroa söi kaks vuotiaaks... tää toinen on toista maata.

Yhteistyössä