Lapsen valokuvien antamisesta tuli mieleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyke

Vieras
...että ärsyttää kun toiset antaa oman lapsensa kuvan saamarin suuren kokoisena vaikkei olla edes kummeja!!!
On taas pienet murheet mitkä ärsyttää, mutta kunpahan tuli mieleen tuosta valokuvien antamisesta kummeille.
Se on ihan ok jos kummille antaa ison valokuvan, mutta että kaikille. Meillä ei pidetä esillä kuin oman perheen kuvia ja nämä yli-isot kuvat pyörii sitten jossain kun ei ne albumiinkaan mahdu.
Itse annetaan oman lapsen kummeillekin ihan 10x15 kuvat, joten itse saa päättää mihin laittaa, eikä oleteta että meidän lapsen kuva täytyy löytyä kirjahyllystä.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyke:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mä olenkin niin ovela, että annan ne kuvat jotka kummit itse valitsivat. :xmas:

Täh? Valitsivat? Tarkoitan nyt ihan extemporee lähetettyjä lasten kuvia vuosipäivinä.

No joo, noi ovat yksivuotiskuvat ja ite valitsivat ne. Mä maksan.

Vuosipäivinä lähetän korkeintaan sähköpostitse kuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
No onpa iso ongelma. Heitä roskiin jos ärsyttää, sillä sinä niistä pääset.
Tämän vinkin saat ihan ilmaiseksi :xmas:

No enhän mä väittänytkään isoksi ongelmaksi, mutta ihmetyttää vähän mitä ihmisten mielessä liikkuu kun annetaan niin isoja kuvia ja HUOM EI-KUMMEILLE!
En minä niitä viitsi roskiin nakata, ovat kuitenkin omien tai mieheni sisarusten lapsia, ja jos kuvaamossa otettu kuvat, ovat kalliitakin mutta paremmin ne kuvat esille tulisivat jos ne saisi normi albumiin.
Ajatteleeko kaikki sitten niin itsekkäästi, että heidän lapsen valokuvan kuuluu tulla kehytettynä seinälle tai kirjahyllyyn?? Kas kun eivät laita kehyksiä mukana ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ison kuvan voi leikata pienemmäksi tai taittaa ni mahtuu albumiin normaalikuvien joukkoon. :)

No eipä kehtaa kalliita liikkeessä otettuja kuvia mennä leikkelemään/taittamaan, menisi sitäpaitsi rekvisiittojen idea sillon.

Leikkaa vaan ni saat ärsykkeesi purettua siihen :)

En sentään. Sen verran kuitenkin arvostan sukulaisia, mutta näköjään täällä ei saa kertoo mikä ärsyttää.... Tai sitten osui "kalikka" aika moneen nilkkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ison kuvan voi leikata pienemmäksi tai taittaa ni mahtuu albumiin normaalikuvien joukkoon. :)

No eipä kehtaa kalliita liikkeessä otettuja kuvia mennä leikkelemään/taittamaan, menisi sitäpaitsi rekvisiittojen idea sillon.

Leikkaa vaan ni saat ärsykkeesi purettua siihen :)

En sentään. Sen verran kuitenkin arvostan sukulaisia, mutta näköjään täällä ei saa kertoo mikä ärsyttää.... Tai sitten osui "kalikka" aika moneen nilkkaan...

Mä olisin ainakin onnellinen jos joltakin saisin valokuvan. Niitä ei pahemmin ole näkynyt!

Joidenkin mielestä se oma nöpönenä on niiin suloinen että ihan varmasti kaikki haluaa katsella sen kuvaa seinältä.

Leikkaisin varmaan reunoja niin että sopii albumiin, tai heittäisin pois.