Lapsen vakuutuksen siirtäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
Tietääkö joku mitkä siinä on ehdot? Tiedän siis, että jos on ollut korvatulehduksia ja tahtoo siirtää vakuutuksen toiseen firmaan, niin se ei sitten kata korvatulehduksia.

Tilanne on siis se, että meidän muksujen vakuutuksista ei ole koskaan haettu korvausta mihinkään vaivaan. Riittääkö se? Eivät ole sen kummemmin sairastaneet, jotain flunssaa ja pojan korvat kävin katsotuttamassa terveyskeskuksessa kesällä kun kuumeili (ei ollut tulehdusta).
Esikoinen on käynyt tk päivystyksessä pari kertaa, kerran tikattavana ja toisen kerran kun sormet jäi oven väliin, ei kuitenkaan ollut murtumaa.

Katsostaanko lapseni siis täysin terveiksi vakuutusyhtiön näkökulmasta?

Lapset aloittaaa hoidon nyt, niin arvaan, että korvakierre alkaa samalla plus muut "kulkutaudit". ;)

(Ja siirto houkuttaisi kun Tapiolasta loppuu s-bonukset keväällä ja varmaan tulis joku toinen vakuutuyhtiö tilalle...)

Muistaakseni pitää täyttää lomake missä kysytään sairastelut.Jos ei mitään ole ollut niin katsotaan terveeksi. Mutta muista tarkistaa myös vakuutuksen ehdot firmojen välilä on aikamoisia eroja mitä ne korvaa.

Itellä kävi kanssa mielessä tuo vakuutusten siirto noiden s-bonusten vuoksi. Mutta nyt kun oon muuten joutunut vakuutusyhtiössä asioimaan niin Nopeus ja palvelu pelaaminen kyllä on loistoluokkaa + mulle kertoivat että heille tulee joku oma bonusjärjestelmä joka palkitsee hyvin, päätin jäädä odottamaan sitä tietoa, jos meinaan suoraan maksuista tulee alennusta niin voi olla parempi kuin tuo s-bonus

Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Itellä kävi kanssa mielessä tuo vakuutusten siirto noiden s-bonusten vuoksi. Mutta nyt kun oon muuten joutunut vakuutusyhtiössä asioimaan niin Nopeus ja palvelu pelaaminen kyllä on loistoluokkaa + mulle kertoivat että heille tulee joku oma bonusjärjestelmä joka palkitsee hyvin, päätin jäädä odottamaan sitä tietoa, jos meinaan suoraan maksuista tulee alennusta niin voi olla parempi kuin tuo s-bonus

Kiitos,
Koitin kysyä sokokselta, että mikä vakuutuyhtiö tulee tilalle, mutta eivät suostuneet kertomaan.

Toivottavasti Tapiola keksii jotain "hyvän asiakkaan lisää"... Meinaan eikö ne juuri vähentäneet jotain alennusta? Sitä, että on ollut pitkään asiakas tai kun on kaikki vakuutukset heillä... En muista kumpi, mutta ennen sai -10% ja nyt vain -7% tjsp

Yhteistyössä