Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Näimpä se taitaa mennä, ikävä kyllä :/ Ja jos se kulahtaneissa vaatteissa kulkeva lapsi saakin runsaasti huomiota niin seassa voi olla sääliä kun lapsella ei ole siistejä ja hienoja vaatteita :'(
Alkuperäinen kirjoittaja elänyviitti:kyllä lapsen itsetunto tulee aivan jostain muualta kuin että muut ihailee sen hienoja vaatteita! osaamisesta ja vanhempien opettamista käytöstavoista. yms, omien vanhempien arvostuksesta!
Alkuperäinen kirjoittaja niin:On tuossa osa totuutta. Olen toki huomannut, että muodikkaissa näyttävissä vaatteissa olevia lapsia katsotaan enemmän. Ja ehkä kehutaan somiksi, vaikka jos läheltä katsoo, huvittavaa on, että yleensä nämä lapset ovat lähes rumia, ainakn liian pulskia ja omahyväisen näköisiä (se tyyppi lapsia, joilla on mahtavat tukiverkot ja jotka ovat joka kuvassa sen näköisiä, että voi teitä, eikö teidän silmät sokaistu kun saatte katsoa minua, siis sellaiset ulospäinsuuntautuneet, jotka on tottuneet koko ajan olla äänessä, ja mummot on palvoneet niin ovat tottuneet siihen, että heitä pidetään somina. Jotka sanoo, että minä haluan jotain ja lmummot ja äidit kilpaa ostavat). Eli oikeasti hyvin harvoin kauniissa vaatteissa olevat lapset ovat sisäisesti kauniita, koska ovat kasvaneet samanlaisiksi kuin vanhempansa, arvottaman ihmisiä ulkonäön mukaan ja pitämään itseään parempana sen vuoksi, että ovat omasta mielestä hienoissa vaatteissa (lue: kehitysmaiden lasten orjatyönä tekemissä pintamuotirytkyissä)
Alkuperäinen kirjoittaja erin-:Alkuperäinen kirjoittaja niin:On tuossa osa totuutta. Olen toki huomannut, että muodikkaissa näyttävissä vaatteissa olevia lapsia katsotaan enemmän. Ja ehkä kehutaan somiksi, vaikka jos läheltä katsoo, huvittavaa on, että yleensä nämä lapset ovat lähes rumia, ainakn liian pulskia ja omahyväisen näköisiä (se tyyppi lapsia, joilla on mahtavat tukiverkot ja jotka ovat joka kuvassa sen näköisiä, että voi teitä, eikö teidän silmät sokaistu kun saatte katsoa minua, siis sellaiset ulospäinsuuntautuneet, jotka on tottuneet koko ajan olla äänessä, ja mummot on palvoneet niin ovat tottuneet siihen, että heitä pidetään somina. Jotka sanoo, että minä haluan jotain ja lmummot ja äidit kilpaa ostavat). Eli oikeasti hyvin harvoin kauniissa vaatteissa olevat lapset ovat sisäisesti kauniita, koska ovat kasvaneet samanlaisiksi kuin vanhempansa, arvottaman ihmisiä ulkonäön mukaan ja pitämään itseään parempana sen vuoksi, että ovat omasta mielestä hienoissa vaatteissa (lue: kehitysmaiden lasten orjatyönä tekemissä pintamuotirytkyissä)
![]()
![]()
Sis jos mun lapsella on nätit vaatteet ni lapsi omahyväinen ja minä arvotan ihmiset ulkonäön mukaan ja pidän itseäni kaikkia muita parempana??
No jo on soopaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja erin-:Alkuperäinen kirjoittaja niin:On tuossa osa totuutta. Olen toki huomannut, että muodikkaissa näyttävissä vaatteissa olevia lapsia katsotaan enemmän. Ja ehkä kehutaan somiksi, vaikka jos läheltä katsoo, huvittavaa on, että yleensä nämä lapset ovat lähes rumia, ainakn liian pulskia ja omahyväisen näköisiä (se tyyppi lapsia, joilla on mahtavat tukiverkot ja jotka ovat joka kuvassa sen näköisiä, että voi teitä, eikö teidän silmät sokaistu kun saatte katsoa minua, siis sellaiset ulospäinsuuntautuneet, jotka on tottuneet koko ajan olla äänessä, ja mummot on palvoneet niin ovat tottuneet siihen, että heitä pidetään somina. Jotka sanoo, että minä haluan jotain ja lmummot ja äidit kilpaa ostavat). Eli oikeasti hyvin harvoin kauniissa vaatteissa olevat lapset ovat sisäisesti kauniita, koska ovat kasvaneet samanlaisiksi kuin vanhempansa, arvottaman ihmisiä ulkonäön mukaan ja pitämään itseään parempana sen vuoksi, että ovat omasta mielestä hienoissa vaatteissa (lue: kehitysmaiden lasten orjatyönä tekemissä pintamuotirytkyissä)
![]()
![]()
Sis jos mun lapsella on nätit vaatteet ni lapsi omahyväinen ja minä arvotan ihmiset ulkonäön mukaan ja pidän itseäni kaikkia muita parempana??
No jo on soopaa.
Niinpä. Täyttä skeidaa.
Mun lapset on ainakin ihan yhtä ihania, fiksuja ja kivoja, oli niillä sitten päällä kalliimpi vaate tai tuttavan lasten vanhat kulahtaneet oloasut.
Alkuperäinen kirjoittaja Tytön äiti:Siis puen lapseni erilaisesti/persoonallisesti. Ja tyttöni ei todellakaan itse meuhkaa vaatteistaan, enkä minä. En minä opeta, että nyt sinulla on paaaaljon hienommat vaatteet kuin muilla. Vaan kasvatan empaattisuuteen enkä itsensä korostamiseenNuo päiväkodin tädit voisivat olla huomioimatta VAATTEITA ja keskittyisivät LAPSEEN, oli tämä minun pointtini
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä näkeekin:Koulussa varsinkin tuo rupeaa näkymään. Valitettavasti.
Vähän aiheesta sivuun:
Viimeksi eilen katsoin kaupassa yhtä pikkupoikaa, jolla oli tosi tosi likainen (siis muualtakin kuin polvista ja takamuksesta) ja vanha ja ennenkaikkea liian pieni toppahaalari päällä. Haalari oli varmasti jotain "retroa" eli vuodelta miekka ja kilpi. Semmoinen tummansininen tikkitakki-kangasta oleva. Ei voi mitään, mutta tuli mieleen se, että toivottavasti olivat ostamassa pojalle sopivankokoista toppahaalaria!