Lapsen tapaamisoikeudet.. Help!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja . AUTTAKAA!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

. AUTTAKAA!

Vieras
Eli tilanne se että mulla ja exällä kohta 6v tyttö. lapsemme asuu isällään ja tämän muijalla. Siksi lapsi asuu isällään koska asuvat maalla, ja siellä käynyt päiväkotia jne.. eron jälkeen muutin synnyinkunnalleni oli parempi että tyttö jäi isälleen.
Nyt olen tavannut uuden miehen, ja mieheni on kiltti, ja ihana. Pitää lapset etusijalla, koskja hänellä omiakin lapsia.

Mieheni kuuluu tietyn kerhon porukkaan, mutta ei mitään vakavaa. Hoitaa kerhon asioita jne. Nyt asia levinnyt lapsen isän korviin, ja sanonut et tyttö ei saa tulla mun miehen ja mun uuteen kotiin, kun ei oo turvallista. Olen ihan rikki, aivan rikki.
Meillä on yhteishuoltajuus, ja ovat kuulemma käyneet lastenvalvojalla, ilman minua.
Saan muka tavata lastani vain oman äitini luona, missä lapsen isä mukana.

Ei tän nyt ihan näin kuuluis mennä...??
Täällä on turvallinen olla, mieheni on kans aika rikki koska ei näin voi tehdä mun seläntakana. Kukaan ei voi pakottaa mua eroamaan nykyisestä, ja kun yhteishuoltajuus ei lapsen isä yksin kyllä päätöksiä teen. Tää on ihan hirveetä. :(
Soitan sinne lastenvalvojalle itse huomenna.

justahan sanoin et hän ei tee mitää väkivaltaa kelleen.. itselläänkin pienet lapset joita tapaa säännöllisesti.
Ei lapsen isä voi viedä multa lasta pois, menen vaikka käräjille tappeleen asiasta.
Hän tekee lapselle väärin jos erottaa lapsen äidistään eli minusta....
Normaalia arkea meillä eletään, ei tässä kukaan mikään murhaaja ole.

Mulle lastenvalvoja sanoi meidän kahden kesken käymässä keskustelussa kuulematta edes isää, että jos MUSTA TUNTUU, että lapset ei ole turvassa isän luona, niin mun ei tarvi antaa niitä sinne. Jos sun uus mies kuuluu johonkin rikollisjärjestöön tai epäillään järjestön toimivan rikollisesti, se riittää.

mun miesystävä saamassa oman pojan huoltajuuden itselleen kun niiden mutsi on sekaisin.. miten sosiaalikeskus voi antaa huoltajuuden mun meihelle vaikka kuuluu kerhoon, jos se määrää muka etten saa tavata itse omnaa lastani.. aika oudolta kuulostaa??
Kai se sossu sitten olisi miehenkin pojista sitä mieltä ettei saa tulla tänne.... Miksi mun tilanne olisi erilainen??

jos ex-akka löisi hynttyyt yhteen jonkun prätkähiiri wannabe gangsteriluuserin kanssa niin turhaan kuvittelisi saavansa enää lapsiani pitää luonaan, se on sataprosenttisen varma

• Tykkää
Reactions: jaassi
no mulle exä yritti tehä samalla tavalla. ei onnistu. sun ei tarvii suostua tuollaiseen koska mitään väärää ei ole ollut eikä tapahtunut . eli sulla on oikeus tavata lastasi kotona. sitten vasta jos sinut leimataan niin vastuuttomaksi ihmiseksi niin voit joutua esim turviksella tapaamaan mutta saahan nuo narkitkin tavata lapsiaan kotona ym... sanot että otat oikeusaputoimistoon yheyttä ja sitä kautta asianajajan niin minäkin tein ja se ei maksa mitään jos tulot huonot. asianajaja soitti sossuun niin mielimuuttuikin niillä....

Suoraan asianajajalle ja nopeasti käyntiin.. nuo kun pitkittyy, lapsi saadaan hyvin aivopestyä omaa vanhempaansa vastaan. ihan sama onko äiti vaiko isä.

Luulatvasti jokaisella ihmisellä on tarvittaessa joku tuttu jota näkee vaikka lapsen kanssa, joka kuuluu "johonkin kerhoon tai on tehnyt joskus jotain". Pitää olla vähän kovempia perusteita, jos moiseen ryhdytään.

Yhteistyössä