"uupunut"
Lapsella oli syntymä päivä 31.12. Ei pidetty juhlia koska arveltiin ettei kukaan kuitenkaan tulisi uudenvuoden aattona ja oli muitakin suunnitelmia. Lapsikin sen ikäinen ettei oikein tajua kokoa synttäreiden merkityksen, täytti 3v. Toki perheen kesken syötiin täytekakku ja annettiin lahjat. Nyt sukulaiset märisee etteikö juhlat vois pitää nyt loppiaisena. Rehellisesti sanottuna en jaksaisi järjestää mitään. Olo on väsynyt tuntuu flunssaiselta ja tänä aamuna sain rytmihäiriökohtauksen(vaaraton sellainen) mutta ne on todella inhottavia kohtauksia. Olo on yleensä sen jälkeen tosi uupunut. Onko mun pakko tosiaankin pitää ne juhlat nyt? Mieskin painostaa siihen. Sekään ei tajua mitään. Lisäks aina joku miehen sukulainen soittaa että voisinko minä pitää juhlat sillon ja sillon koska se sopii hänelle. Lisäks meillä on uus uuni jolla en todellakaan saa onnistumaan mitkään leivonnaiset. Kaikki kakut mitä oon tehnyt sillä epäonnistuneet totaalisesti. eikä mulla ainakaan ole varaa ostaa mitään valmista kaupasta.
en tiedä mitä tekis... kunhan purkauduin... kiitos
en tiedä mitä tekis... kunhan purkauduin... kiitos