Lapsen synttärit 20€ budjetilla - apuja kaivataan? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ellaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näiksä ap sen mun ehdotuksen niistä pitsarullista? Ne on halpoja, tai jos pakastimesta löytyy jauhelihaa tms niin käy myös.

Muffinssit on halpoja ja helppoja tehdä jos sulla on aineksia ettei tarvi ostaa. Mun tekis kamalasti mieli auttaa sua, leipoa vaikka niitä mokkapaloja tms sun lapsen juhliin. Missäpäin sä oot?

Pizzarullat vaikutti oikein hyvältä Ketsuppia löytyy jo valmiina. Juustoakin on, joten voisin sitä raastaa hieman väliin jos teen. Niin ja asutaan pääkaupunkiseudulla. Kiitos tarjouksesta auttaa, mutta uskon että saadaan tuo 20e riittämään kun suunnitellaan tarkasti! :)

Ehken ostais noita suklaakaurakeksejä myöskään valmiina kun 3 e:llä saa niin vähän, kannattaa tehdä itse pellillinen jotain pikkuleipiä, johon tulee esim. kaurahiutaleita (tai muita puurohiutaleita), jauhoja, sokeria, voita, ja jos jotain muuta sattuu löytymään kaapista niin esim. kookoshiutaleita, kanelia, kardemummaa ja vaniljasokeria tai suklaarouhetta.

Tämäkin hyvä ehdotus. Perusraaka-aineet löytyy, kuten myös 100 g levy tummaa suklaata.

Nakkipiilot tule mulle mieleen, jos sais nakkeja tarjouksesta, kuori on vain vehnäjauhoa, vettä , hiiva ja tilkka öljyä....

jos olis saiturinpörssi tai joku halpahalli niin sieltä saisi todella edullisesti karkkia...

Mä jättäisin karkit pois. Niitä lapset syö muutenkin ja on kalliita ja pitäis olla aika iso määrä tuollaiselle porukalle. Pizzakeksit on kans hyvä vaihtoehto. Kaulii ihan ohueksi voitaikinalevyn, voitelee kananmunalla, pizzamaustetta päälle ja vähän juustoraastetta. Leikkaa palasiksi ja paista. Yhdestä paketista levyjä tulee tosi iso määrä noita ja lapset tykkää, ainakin mun kokemuksella.

Eikös tää ap ollu se, jolla syödään lähinnä eineksiä, kun omat ja lasten harrastukset täyttävät kalenterin niin, ettei ehdi kokata?

Kyllä, juuri se äiti. Tänäänkin lämmitettiin pakastepinaattikeittoa, kananmunia ja ruisleipää koska illalla oli kiire harrastuksiin (esikoisen jalkapallotreenit, toisella pianotunnit). :)

Unohda kakut ja tarjoa lapsivieraille jäätelöä - juuri vietettiin synttäreitä, ja onneksi vanhemmat jäi myös kahvittelelmaa - muutoin olisi kakkua syöty vaikka kuinka kauan :)

Yhteistyössä