Näiksä ap sen mun ehdotuksen niistä pitsarullista? Ne on halpoja, tai jos pakastimesta löytyy jauhelihaa tms niin käy myös.
Muffinssit on halpoja ja helppoja tehdä jos sulla on aineksia ettei tarvi ostaa. Mun tekis kamalasti mieli auttaa sua, leipoa vaikka niitä mokkapaloja tms sun lapsen juhliin. Missäpäin sä oot?
Pizzarullat vaikutti oikein hyvältä Ketsuppia löytyy jo valmiina. Juustoakin on, joten voisin sitä raastaa hieman väliin jos teen. Niin ja asutaan pääkaupunkiseudulla. Kiitos tarjouksesta auttaa, mutta uskon että saadaan tuo 20e riittämään kun suunnitellaan tarkasti!
Ehken ostais noita suklaakaurakeksejä myöskään valmiina kun 3 e:llä saa niin vähän, kannattaa tehdä itse pellillinen jotain pikkuleipiä, johon tulee esim. kaurahiutaleita (tai muita puurohiutaleita), jauhoja, sokeria, voita, ja jos jotain muuta sattuu löytymään kaapista niin esim. kookoshiutaleita, kanelia, kardemummaa ja vaniljasokeria tai suklaarouhetta.
Tämäkin hyvä ehdotus. Perusraaka-aineet löytyy, kuten myös 100 g levy tummaa suklaata.