Lapsen suusta tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eskarilainen kyseli minun ja isänsä ikää. Kerroin, että minä olen 32v ja isä on 40v. Hetken mietittyään hän kysyi jotenkin hämmentyneenä, että ai, onko iskä sua siis 80 vuotta vanhempi? Mulla tuli automaattisesti, että siltä se ainakin tuntuu (on maannu koko päivän sohvalla). Mies otti muka nokkiinsa, tarviiko mun nyt lepytellä sitä? :D

mulla kans eskeri-ikäinen tyttö (plus kolme muuta tytärtä lisäksi) .. no jaa aika hauska välikohtaus se kai olikin.. mut jotenkin voisit varmaan osoittaa miehelles myös arvostavia tunteita... eikös? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja 41vee ja mieheni samoin:
mulla kans eskeri-ikäinen tyttö (plus kolme muuta tytärtä lisäksi) .. no jaa aika hauska välikohtaus se kai olikin.. mut jotenkin voisit varmaan osoittaa miehelles myös arvostavia tunteita... eikös? ;)

Ei se oikeasti oo loukkaantunu, seku leikkii :)

no jo on kuivakkaa jos ei huumoria kestä ;D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei se oikeasti oo loukkaantunu, seku leikkii :)

Osallistu ja leiki sinä lepytteleväsi häntä. =)