L
Lunatic
Vieras
Mulle on muuten ihan sama vaikka kaikki maailman mopopojat roihuais.
Entä sitten, saatteko kiksejä?
:attn:
:wave: 
:attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mulle on muuten ihan sama vaikka kaikki maailman mopopojat roihuais.
:attn::wave:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mulle on muuten ihan sama vaikka kaikki maailman mopopojat roihuais.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:oletsää tuikannu mopopojat tuleen vai mitä täällä sauhutaan :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Rauhoitu rakkaani!!!!! :attn: :attn:
Ja asiaan, mulla oli pienenä sama..
Ja nuorenakin, nenästä valui verta todella usein ja toisinaan se tuli sitten suustakin, jos menin paniikkiin... :x
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Rauhoitu rakkaani!!!!! :attn: :attn:
Ja asiaan, mulla oli pienenä sama..
Ja nuorenakin, nenästä valui verta todella usein ja toisinaan se tuli sitten suustakin, jos menin paniikkiin... :x
Rauhotun.
Juu, ei se paniikki tilannetta ainakaan paranna.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 8v pojan äitee:Meillä myös tuollaista aina kun verta tulee nenästä, poika pelkää ihan sairaasti verta ja tietty sit alkaa hirvee huuto kun suustakin sitä tulee. Yskittää tietysti tuo verentulo ja suustahan se lentää pois sittenei ole kyllä kivaa katsottavaa.
Kerran oikeasti meinasin soittaa verenvuodon takia ambulanssin ja itsekkin olin hieman paniikissa kun tuo verentulo ei meinannut loppua millään. Norona valui vain nenästä ja osa tuli suun kautta. Tätä kesti KAUAN. Ajattelin, ettei kovin kauan ole hyvä valua noin kovaa. Onneksi sitten jollain keinolla sain sen tyrehtymään
Paras neuvo on yrittää saada lapsi rauhalliseksi, itkeminen vain pahentaa vuotoa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:on itse olla rauhallinen. Itse olen todella herkkä, mutta on vain PAKKO pitää järki päässä kun taphtuu jotain kurjaa. Ensi kerralla yritä skarpata.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:oletsää tuikannu mopopojat tuleen vai mitä täällä sauhutaan :attn:
Emminä tierä mitä noi melttoo.