"Lapsen suusta se totuus tulee"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kehujako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kehujako?

Vieras
Olin eräissä juhlissa ja minulla oli valkoinen mekko päällä. Noh, eräs poika tulee ja sanoo minulle "Sä näytät ihan marilyn mansonilta" Hymyhän siinä korviin asti levis kunnes tajusin "Kiitos. Tarkoitit varmaan kuitenkin marilyn monreo" ja poika tähän " Eii kun se marilyn manson"

Toivottavasti totuus ei kuitenkaan ole se, että muistutan mansonia :D Googlettakaan marilyn manson jos ette tiedä kuka hän on.

Kieltämättä monet naiset näyttää marilyn mansonilta silloin kun meikit on vähän niin kuin sinne päin ja kasvot muutenkin sellaiset.

Mutta en väitä että ap näyttää tai että meikit oli vähän niin kuin sinne päin.

No mun poika yks päivä oivalsi kaupassa vähän, heh, osoitti jotain naista ja vilpittömällä 3-vuotiaan innostuneella äänellä huusi että "äiti kato, tädillä on iiiiiiiiso masu!". Ja todentotta, olihan sitä painoa kertynyt varmasti sen 150kg. No näiltä nyt ei varmaan voi välttyä , mutta ei huuda kyllä mahoista enää.
Samoin joskus junassa osoitti keski-ikäistä miestä ja hihkaisi "gamla mummu". Olihan sillä sentään polkkatukka...

• Tykkää
Reactions: sunniee
Olin eräissä juhlissa ja minulla oli valkoinen mekko päällä. Noh, eräs poika tulee ja sanoo minulle "Sä näytät ihan marilyn mansonilta" Hymyhän siinä korviin asti levis kunnes tajusin "Kiitos. Tarkoitit varmaan kuitenkin marilyn monreo" ja poika tähän " Eii kun se marilyn manson"

Toivottavasti totuus ei kuitenkaan ole se, että muistutan mansonia :D Googlettakaan marilyn manson jos ette tiedä kuka hän on.

:laugh:

Päiväkodissa kerran hoitolapsi katto mua pitkään ja sitten sanoi :" Sä oot vanhan näkönen". XD Ikää mulla oli sillon vähän reilu 20v. En tiä johtuko siitä, et kärsin sillon tosi pahasta unettomuudesta eli näytin toooosi väsyneeltä punasine silmineni. :)

Yhteistyössä