lapsen suusta, en voi ymmärtää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nameless
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nameless

Vieras
lapsi ekalla luokalla.

tuli viereeni lattialle(leikin muiden lasten kanssa) mua alkoi kutittaa naamaan ja mitään ajattelematta aloin naamaa raaputtaa, kyynärpää osui vahingossa lapsen selkään(aika hiljaa) niin laps sit suuttu ja tokas että sähän mulle kaikki mustelmat oot tehnyt, olin ihan hölmistynyt, tokaisin vihasesti takas että en todellakaan ole yhtään tehnyt,itse kohellat.

iltapalalla sit pyysi anteeksi kun valehteli(kerroin että olen edelleen surullinen siitä että puhuu tollasia ilman syytä) ja todellakin asia on niin että minä en ole syypää yhteenkään sen mustelmista,yksikin on otsasssa kun koulukaveri kamppas,ja ite viel kertoi niin käyneen.

mäen vaan tajua miksi se tollasta palturia alko sanoo

no kiusataanko sitä muutenkin siellä koulussa vai onko tuo kamppaus vaan joku satunnainen juttu? jos kovasti kiusataan ja tönitään niin voi herkistyä tuommoselle tönäsylle ja tuhahtaa mitä sattuu :(

no kai sitä yksi vähän kiusaa, mutta veikkaanpa että omanikin sen kiusaamisen valitettavasti osaa.

kiitos vieras,siltä se vähän tuntuu kun tarkemmin ajattelee(vallankäytön yritykseltä) nimittäin joskun hän on yrittänyt kiristää meiltä jotain,tyyliin puhelinta tai ei tee jotain esim.pue. mutta ei kyllä ole onnistunut yrityksessä.

Et sitten pahoillasi ollut siitä, että kyynerpäällä kolautit lasta?

no jos kyynärpää hipas niin että ei tunnu koskettamista kummosemmalta, ja kyseessä oli vahinko ja lapsi alkaa syyttää tollasesta,niin kyllä se päälimmäinen ajatus oli aika äkkiä se että miksi ihmeessä lapsi puhuu tollasia valheita. enpä kuule ehtinyt mitään sanoo kun lapsen syytös tuli.

kyllä musta valehtelu on isompi paha ku se että hipasen vahingossa kyynärpäällä lasta,hui kauheeta, sitäpaits,ethän sä voi tietää mitä muuta sanoin lapselle, joten ei sulla ole oikeutta vetää tollasta johtopäätöstä ja syyttää mua siitä etten ollut pahoillani, en nimittäin ole sanonut asian olevan niin,sä vaan oletat.

Yhteistyössä