lapsen sukupuoli varma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aniida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aniida

Aktiivinen jäsen
08.02.2007
1 293
0
36
moi

missähän vaiheessa semmosessa 4d tai 3d ultrassa vois nähdä IHAN VARMAKSI sen lapsen sukupuolen?

ja älkää nyt motkottako että miks pitää saada tietää jne...mulla on omat maanläheiset syyni.

en tajuu miks jonkun pitäs tuosta motkottaa. Eiköhän jokkainen saa kysyä lapsen sukupuolen jos siltä tuntuu mitä se kellekkään kuuluu jos joku ei taho niin sit ei taho ei hänen persettään pitäs kutkuttaa jos joku muu haluaa tietää.
Niih :D

Meillä selvisi rakenneultrassa molempien lasten sukupuolet. Esikoisen kohdalla oli pieni varaus, koska kyseessä oli tyttö. Pojasta tiedettiin varmuudella, koska jalkovälissä näkyi selkeästi pippeli.

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
en tajuu miks jonkun pitäs tuosta motkottaa. Eiköhän jokkainen saa kysyä lapsen sukupuolen jos siltä tuntuu mitä se kellekkään kuuluu jos joku ei taho niin sit ei taho ei hänen persettään pitäs kutkuttaa jos joku muu haluaa tietää.
Niih :D

hihi :D juuri niin. Mä ainakin sain suvun ja kavereitten "vihat" päälleni kun sukupuolen halusin selvittää. Ja se selvis 80%varmaksi 4D-ultrassa 16 viikolla noin ja varmistu sitten 28viikon ultrassa :) Kyseessä siis tyttö

Mä näin vahingossa kuopuksen vehkeet ultrassa viikolla 36. Oli kyllä niin selvät pallit kuvassa, ettei erehtymisen vaaraa ollut, lääkärikin nauroi. Ja tarkoitus ei ollut katsoa sukupuolta, lääkäri vaan katseli vauvaa, kun oli ensin mitannut sen, mutta oli niin sopivassa asennossa, että olisi aika sokea ja tolvana mun pitänyt olla, että en olisi huomannut:)
Ja tavallinen ultra kyseessä.

Ei se 4Dkään ole 100% varma. Kaverille sanottiin että on poika ja tulikin tyttö. Varmaksi ei voi tietää kuin lapsivesipunktiolla kromosomit määrittämällä ennen syntymää. Ja näitä ei tehdä(onneksi)ihan huvittelu tarkoituksella.

esikoisesta kävin 2d ultrassa,eli se normaali. viikkoja oli siinä 17-19 en muista tarkalleen. sillon sanoi että 90% varmuudella tyttö. ja olihan se. kaks poikaa on katotti 4d:llä ja viikkoja sillon ollut 22. sanoi että pojan merkit,ei muuta. ja paikkansa nekin siis piti. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen harmailee:
Minulle lääkäri sanoi 4d ultrassa rv 23+3 että 100% varma poika. Ja oikeassa Bruno oli :)

he :) sinnehän mäkin!

ja en todellakaan siks kysele että alan sisustamaan tms...

ihan sellasia käytännön juttuja ajattelen, kun meillä on 10 pahvilaatikollista tyttöjen vaatteita ja ymmärrettävistä syistä haluisin päästä niistä eroon ennen syntymää jos se sattuu oleen poika. Jos se sattuu sit kuitenkin oleen tyttö, niin sitten mä taaperran kauppaan, saanpahan ostaa uudet kamat...

Yhteistyössä