Lapsen sukupuolesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rytkäätys

Aktiivinen jäsen
08.10.2007
11 055
2
36
Savon syämmessä <3
Hehee, kylläpä tämä elämä jännäksi vetää!
Meille sanottiin rakenneultrassa, että mahassani köllöttelee tyttövauva. Nyt sitten minulle tehtiin ylimääräinen ultra kun oli muuta asiaa lääkärille. Tämän lääkärin mukaan mahassani näyttäisikin olevan poika! Otapa nyt sitten selvää mikä pitää paikkansa!
Minustakin kovasti ne "möllykät" palleilta näyttivät, mutta lekuri sanoi että voi olla myös turvonneen häpyhuulet. Mutta että hän luulee pojaksi. Tosin kikkeliä ei näkynyt.
Onpas jännät paikat! Onko kellään käyny samalla tavalla ja kumpi on ollut sitten loppupeleissä?

No niin, jännitystä elämään :D
Milloin vaavi syntyy?
Mun kaverille sanottiin ensin että poika tulee, joskus raskauden puolivälin jälkeen lääkäri totesi että tyttö tää kyllä on, ja tyttö sieltä tulikin.

Eka oli selvä poika, toka oli selvä tyttö. Kaksosia oottaessa ensin lääkäri arveli, että odottaisin kahta tyttöä. Myöhemmin sitten (ultria oli 10, ellei enemmänkin) toinen pysyi varmana tyttönä, mutta toinen ei sitten enää halunnut alapäätään esitellä. :D Sektiossa sitten vasta selvisi; se "epäselvä" olikin poika. =) Ja toinen tosiaan tyttö.

Eli kaks kuukautta on aikaa vielä laskettuun aikaan. Heh, mä räjähdin nauramaan kun se arveli olevan poika! Kun me ollaan ehditty jo niin paljon ostaa tyttöjuttuja :D Mutta saa tulla kumpi vain, yhtä tervetullut on!
Se oli vielä hyvä, kun KYS:n hoitaja joka teki rakenneultran, sanoi että syö karvahatun jos vielä munat kasvattaa, mutta nyt ne kovasti kyllä näytti munille, mitkä jalkojen välistä pilkotti! Tai sitten on tosi isot häpyhuulet! Saa nähdä kumpi on!!!

Yhteistyössä