Lapsen saannin jälkeen kuukautisvuoto on muuttunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lima
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lima

Vieras
Mulla on nyt sektiosta aikaa 11 kuukautta ja kuukautisvuoto on ollut ihan hassua synnytyksen jälkeen. Koostumukseltaan nimittäin! Tässä vaiheessa herkimpien olisi syytä poistua keskustelusta. Teksti sisältää turhankin yksityiskohtaista materiaalia.

Käytän kuukuppia, joten muutokset huomaa helposti. Ennen raskautta kuukautisveri oli ihan vain puhtaan veren näköistä. Ihan kuin olisi suoraan suonesta otettu. Nykyään synnytyksen jälkeen varsinkin aluksi vuoto on kerta kaikkiaan limaista! Ihan semmoista sitkeää limaa tulee välillä kun kuukuppia ottaa pois. Saattaa ihan semmosia "limanaruja" jäädä roikkumaan. Paperilla tietysti lähtevät pois. Väriltään vuoto on mielestäni nykyään myös eri väristä. Jotenkin ruskeampaa ja epämääräisempää.

Onko muilla muuttunut kuukautiset synnytyksen jälkeen?

No eipä ole kyllä oikeastaan muuttunut, mutta takana ovatkin vasta parit kuukautiset, synnytyksestä kohtapuolin vuosi. Mulla ei koskaan ole kuukautiset olleet puhtaan veren näköistä, vaan aina on joukossa ollut "sattumia".

Jep, on muuttunut, samanlaista limaista vuotoa on normaalivuodon seassa.
JA onneksi synnytysten myötä on jääneet kuukautiskivut pois!!! =) Viimeisestä synnytyksestä on jo kuitenkin 4v. Ja kivut eivät ole palanneet....

On. Samanlaista. Plus tooooosi runsasta on vuoto pari päivää. Ja välivuotoja, juuri sellaista ruskeaa limaa. Ei kiva ei. Mulla kolme sektioitua lasta ja vikan yhteydessä tehtiin sterilisaatio. Syytän sitä koska aiempien lasten välillä kuukautiset oli normaalit. Kuppia käytän myös.