R
raskaana?
Vieras
olen vissiin raskaana. näyttäs siltä että esikoiselle on puhkeemassa jonkinlainen rokko... tai en tiedä vielä. kysyisinkin, onkohan jostain rokoista jotain haittaa sikiölle?? tai jos olen itse lapsuudessa sairastanut jonkin, esim vesirokon? onko aihetta paniikkiin?