Lapsen passiasiaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elokuu19
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

elokuu19

Aktiivinen jäsen
23.03.2005
3 275
0
36
Eli oltais lähdössä espanjaan.Mutta mun oassissa ei ole kuin 2 lasta.Kuopuksella ei passia ollenkaan.

Eli Täytyykö lapsilla olla omat passit vai käykö että kuopuksen liittää mun passiin?Kauanko menee aikaa?Matkan lähtö olis ens perjantaina.

pikapassin varmaan sais tuohon mennessä. mut sun pitää ottaa kokonaan uus passi jos meinaat uuden lapsen siihen lisätä ja siinä menee aikaa. ainaki viroon tarvii omat passit jos en väärin muista.

Ei voi liittää jälkikäteen voimassa olevaan passiin.. Joko hommaat itsellesi uuden passin ja kaikki lapset siihen tai sitten kuopukselle oma passi. Samassa jamassa oltiin viime keväänä =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei voi liittää jälkikäteen voimassa olevaan passiin.. Joko hommaat itsellesi uuden passin ja kaikki lapset siihen tai sitten kuopukselle oma passi. Samassa jamassa oltiin viime keväänä =)

Eli tuollain ei enää voi tehdä vaan kaikille omat.

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Eli oltais lähdössä espanjaan.Mutta mun oassissa ei ole kuin 2 lasta.Kuopuksella ei passia ollenkaan.

Eli Täytyykö lapsilla olla omat passit vai käykö että kuopuksen liittää mun passiin?Kauanko menee aikaa?Matkan lähtö olis ens perjantaina.

nykyään ei taida saada enään sellasta passia johon saa lapset merkattua, joten joudut hommaan lapselle oman passin

mie hommasin viime hetkillä itelle sen passin johon sai lapset merkattua

Jeba. Oma passi tai henkilökortti. Espanja on iso Eu-maa, kai sinne jo onnistuu matkustaa virallisella henkilökortilla? Vaikka tuskin ne sen nopeempaan sieltä tulee. VIime vuonna hankittiin 2-vuotiaalle oma passi ja sanoisin, että viikko tekee tiukkaa. Heti aamusta poliisiasemalle mars, ja viralliset passikuvat mukaan!

http://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/FFB88A44663B659BC225717E004541E3?Opendocument
tuolta löytyy niitä toimitusaikkoja ja hintoja..
80e on express passijonka voi noutaa vaan helsingistä ja 2-3:n päivän toimitusajalla saa pikapassin

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Kaksi lasta siis jo mun passiin merkitty.Mutta kuopus ei oo missään.Eikö mee niin että vain kuopukselle hankittava passi?

menee joo,mä höpöttelin sut harhaas,muutinkin tuota vastausta kun ajattelin loppuun asti :D

Yhteistyössä