Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei voi liittää jälkikäteen voimassa olevaan passiin.. Joko hommaat itsellesi uuden passin ja kaikki lapset siihen tai sitten kuopukselle oma passi. Samassa jamassa oltiin viime keväänä =)
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Eli oltais lähdössä espanjaan.Mutta mun oassissa ei ole kuin 2 lasta.Kuopuksella ei passia ollenkaan.
Eli Täytyykö lapsilla olla omat passit vai käykö että kuopuksen liittää mun passiin?Kauanko menee aikaa?Matkan lähtö olis ens perjantaina.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Onko muuten myös niin, ettei passeja enää myönnetä 10.ksi vuodeksi?
Alkuperäinen kirjoittaja -M-:Paljon se uusi passi muuten maksaa? Minä, ja kaksi lasta tarvittaisiin uudet.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Alkuperäinen kirjoittaja -M-:Paljon se uusi passi muuten maksaa? Minä, ja kaksi lasta tarvittaisiin uudet.
46 euroa/passi.
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Kaksi lasta siis jo mun passiin merkitty.Mutta kuopus ei oo missään.Eikö mee niin että vain kuopukselle hankittava passi?