lapsen päiväunet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mä oon ihan hukassa ton pojan nukkumisien kanssa!!
on ihan arpapeliä millon tarvii päikkärit ja millon ei ja minkä mittaset ja missä vaiheessa päivää :headwall:

hoidossa nukkuu suunnilleen kahtena päivänä viikossa tunnin tai alle ja iltasin on sit nukkumaan meno tuskaa. jos ei nuku, niin joko nukkumaanmeno on tuskaa tai sit ehkä kerta viikkoon helppoa. eilen nukkui päikkärit ja ne teki ehdottomasti hyvää ja nukahti illallakin ihmisten aikoihin, mut tän päivän päiväunet sai sen meneen ihan ylikierroksilla :kieh:

mä en nyt yhtään osaa tulkita tilannetta :ashamed:

hmm.. minkäs ikäinen lapsi?

Yleensä paras konsti on pitää selkeä päivärytmi, aina samaan ikaan päikkärit. Jos ei noin 30-45 minuutin lepäilyn aikana nukahda niin siten päikyt jää siltä päivältä ja sitten ehkä hiukan aiemmin nukkumaan.

Meillä 4-vuotiaalla on joka päivä lepohetki ja jos ei tosiaan noin puolessa tunnissa nukahda niin sitten ylös. Nyt kesän aikana tosin ei ihan joka päivä olla menty orjallisen päivärytmin mukaan.

3vee.
tällee kesällä kans vähän heittelee, mut muuten sil on selkee rytmi mikä menee hoitopaikan mukaan, eli päikyt kotonakin sit samaan aikaan..
se on jo pidempää hakenu päikkäreitä pois, mut nyt on joku tosi kakkamainen välivaihe meneillään :|

Yhteistyössä