lapsen pää ei viellä kiinnittyny,tarkolittaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lilli

Vieras
neuvola täti totes et ei o viel pää kiinnittyny!nyt mietin et tarkoittaako et synnytys ei viel lähi päivinä käynnisty...pitääkö lapsen pää olla kiinnittynyt enneks synnytys voip alkaa tääl kotosal!?!laskettu aika 2.1!taidetaa mennä yli....

synnytys voi alkaa koska vaan, mutta jos vauvan pää ei ole kiinnittynyt niin se tarkoittaa, että lapsi pystyy vaihtamaan asentoa. Jos lapsivedet menee kun pää ei ole kiinnittynyt niin samantien makuuasentoon, vaikka sitten kaupan kassajonossa.

Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
synnytys voi alkaa koska vaan, mutta jos vauvan pää ei ole kiinnittynyt niin se tarkoittaa, että lapsi pystyy vaihtamaan asentoa. Jos lapsivedet menee kun pää ei ole kiinnittynyt niin samantien makuuasentoon, vaikka sitten kaupan kassajonossa.

Juurikin näin. Muuten voi napanuora luiskahtaa pään ohi jos supistaa ja sitten tulleepi leikkuriin kiire. Mä en saanut osastolta kävellä edes synnytyssaliin, kun tyty ei ollut kunnolla laskeutunut.

Miksei mulle kerrottu tuollaisisa, vaikka kaksi kertaa on lapsivedet menneet ja ei ollut pää kyllä viel kiinnittynyt? Sairaalassakin sain vaellella miten huvitti.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:

Miksei mulle kerrottu tuollaisisa, vaikka kaksi kertaa on lapsivedet menneet ja ei ollut pää kyllä viel kiinnittynyt? Sairaalassakin sain vaellella miten huvitti.

:o HUI!

Yhteistyössä