lapsen outo kuume!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siiri

Vieras
Tyttö 3v6kk on ollut nyt 6 kertaa joka toinen vkl kuumeessa!

Kuume kestää 1-2 päivää ja on 38-40 asetta :(

Tyttö on väsynyt,makoilee ja kattoo telkkaria. Jaksaa välillä myös leikkiä ja juo paljon.

Mistähän tollanen voi johtua? mitään muita oireita ei ole.

Onko ollut flunssassa hetki sitten? Meillä oireili esikoinen noin kun sillä oli keuhkokuume. Huulet meni siniseksi ja n. kerran viikossa yhtenä päivänä oli korkea kuume. Soita neuvolaan tai käytä lääkärillä jo viikonloppuna. Meillä ei lääkäri meinannut uskoa minua ku vein lääkäriin, mutta niinhän sieltä vaan keuhkokuume löytyi ku käytiin labrassa ja röntgenissä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja tilda:
Onko ollut flunssassa hetki sitten? Meillä oireili esikoinen noin kun sillä oli keuhkokuume. Huulet meni siniseksi ja n. kerran viikossa yhtenä päivänä oli korkea kuume. Soita neuvolaan tai käytä lääkärillä jo viikonloppuna. Meillä ei lääkäri meinannut uskoa minua ku vein lääkäriin, mutta niinhän sieltä vaan keuhkokuume löytyi ku käytiin labrassa ja röntgenissä :kieh:

Ei oo ollu flunssassa tai muussakaan pitkiin aikoihin. Paitsi tossa kuumeessa joka toinen vkl 6 kertaa putkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja KetjunTappaja:
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
mä ajattelinkin,et jos maanantaina neuvolaan soittelis. Taas on korkeessa kuumeessa :(

mee päivystykseen tänään.

päivystykseen minäkin veisin..

Joo me lähetään päivystykseen,kun mies tulee kohta töistä.

hyvä juttu ja vvdi tutkimuksia pienellesi, tsemppiä!

Yhteistyössä