Lapsen olematon lauluääni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Välillä menee jo hermot tuon tytön kans. Sillä ei oo lauluääntä yhtään (kuten ei minulla eikä miehelläkään) . Siitä huolimatta laulaa päivittäin tunnin pari. Suurin osa isoon ääneen hoilottamista.
Ensin käsken laulaa hiljempaa ja kun se ei tehoa niin lopulta on pakko käskeä olemaan hiljaa. Tuota ei vaan jaksa kuunnella päivästä toiseen... Ja ite ei vielä tajua että lauluääni on ihan olematon enkä voi kyllä sitä mennä sanomaankaan.

[QUOTE="Vieras";21979526]Välillä menee jo hermot tuon tytön kans. Sillä ei oo lauluääntä yhtään (kuten ei minulla eikä miehelläkään) . Siitä huolimatta laulaa päivittäin tunnin pari. Suurin osa isoon ääneen hoilottamista.
Ensin käsken laulaa hiljempaa ja kun se ei tehoa niin lopulta on pakko käskeä olemaan hiljaa. Tuota ei vaan jaksa kuunnella päivästä toiseen... Ja ite ei vielä tajua että lauluääni on ihan olematon enkä voi kyllä sitä mennä sanomaankaan.[/QUOTE]

Kiva mutsi :O

Tiesitkö, että lauluääntä voi kehittää ja juuri laulamalla ja vielä enemmän laulutuntien kera. Joten ei kannattaisi käskeä olemaan hiljaa, ennemminkin viedä laulutunneille.

Teepä niin kuin oma äitini teki. Loppuu laulaminen. Halusin pienenä kuoroon ja kerroin siitä äidilleni. Äitini nauroi ja pilkkasi laulutaitojani ja kertoi, ettei sinne tarvii mennä, et saa hävetä silmät päästään.. Eipä ole sen koommin tullut lauleskeltua..

Oon lapsille laulanu iltalauluja kun ovat olleet pieniä. Mutta jokainen sanonu joskus 2.3v ikisenä että äiti älä laula oo hiljaa. Eli ei omassakaan äänessä kehumista.

Tiesitkö, että lauluääntä voi kehittää ja juuri laulamalla ja vielä enemmän laulutuntien kera. Joten ei kannattaisi käskeä olemaan hiljaa, ennemminkin viedä laulutunneille.

Ei nyt mahdollista laulutunnit. Varmaan kansalaisopistolla ois jotain mut niihinkin pääsykokeet. Mutta on muita harrastuksia sen verran ettei kovin järkevää lisätä mitään tai edes vaihta joku tuohon lauluun.

Teepä niin kuin oma äitini teki. Loppuu laulaminen. Halusin pienenä kuoroon ja kerroin siitä äidilleni. Äitini nauroi ja pilkkasi laulutaitojani ja kertoi, ettei sinne tarvii mennä, et saa hävetä silmät päästään.. Eipä ole sen koommin tullut lauleskeltua..

No sulle ei käynyt niinkuin mulle. Äiti kans kielsi samasta syystä, isäpä sitten lupas. Menin kuoroon, lapsikuoro alle 10v olin. No tämä kuoronpa johtaja ilmaisi hyvin äkkiä että olet tainnut tulla väärään paikkaan, varikset on tuolla ulkona. Piruuttani kuljin kvaakkumassa koko vuoden. Sen jälkeen en enää jatkanut harrastustani.

Yhteistyössä