Lapsen nimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huuhaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huuhaa

Vieras
Onko kellään koskaan tullut mieleen että onko nimi lapselle sittenkään se oikea valinta? Itse tavallaan pidän nimestä, mutta jokin jäi häiritsemään....mut en tiiä mikä.

Välillä juu, mutta sen takia, kun aina kysellään, että mikä?, vaikka kyseessä on ihan suomalainen nimi :ashamed:

Jos nyt saisin valita, olis noi likat Hertta ja Kerttu, mut siihen ei ikinä oli isäntä suostunut :D

Tosiaan meillä ei oo kovin kauaa aikaa ristiäisistä... Poju on niin pieni vielä ns. miehen nimeä kantamaan...tuli perinteinen miehekäs nimi. Olet varmasti kyllä oikeassa Tianna tämän mielipiteesi suhteen, kiitos.

...pitää antaa ajan kulua. Inhottaa vaan kun kaikki toteaa...ai...niin vanhat nimethän ovat tulleet tosiaan muotiin. Mä en oo koskaan ajatellut että tuo kyseinen nimi olis mitenkään vanha. Sitten kun myös kuulevat siskon nimen, toteavat...niin hyvin rimmaa...vaik ei sitäkään kyl ajateltu kun nimi annettiin.

Joten teidän mielipiteiden saattelemana voin varmaankin sitten jatkaa hyvillä mielin elämää... Ne on varmaankin nää hormoonit jotka raskauden jälkeen pörrää...

Alkuperäinen kirjoittaja huuhaa:
Joten teidän mielipiteiden saattelemana voin varmaankin sitten jatkaa hyvillä mielin elämää... Ne on varmaankin nää hormoonit jotka raskauden jälkeen pörrää...

:hug:
Usko pois, pojasta kasvaa vielä ihana, rauhallinen ja reipas poika, ihan Heikin veroinen!!

Lisään tähän, että meidän poika (8kk ) on Antti, sekin vanha ja miehekäs nimi!!

Niin...usko tai älä...olen ajatellut että olisko poika pitänyt sittenkin olla Antti. Se oli mun toinen vaihtoehto, mut mies halusi Heikin.. Työkaveri kun on kuulemma Antti, niin ei oikein innostunut ajatuksesta.

Yhteistyössä