lapsen mummi oli jättämässä minun vauvani autoon siksi aikaa kun käy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
automaatilla "äkkiä", joo kymmenen ihmistä jonossa ei oo äkkiä. meinas viel jättää ovet lukitsematta, sano viel et kyllä mä nään sinne autoon jos herää, paskat nää kun en mäkään nähnyt ja mulla on taatusti parempi näkökin (mutta ei siitä auton läpi näe onko vauva hereil vai ei). no tää lupas jäädä autoon kun käyn pankis sisällä jA OLI KUITENKIN KÄYNYT AUTOMAATILLA :o :kieh: mun vauva mä haluan että siitä huolehditaan niinku haluan enkä niinku joku isän äiti haluaa. :kieh: vain lapsen isällä on oikeus toimia vastoin tahtoani(tässä asiassa)

No siis, mitä sitten jos hän olisi halunnut repiä vauvan hereille ja kainaloon sitä piipahdusta varten? Olisiko se ollut ok?

Mutta joo, ymmärrän kyllä.. äidin sanan yli ei saa kävellä. Piste. Ja huomio, en ikinä kannata lapsen jättämistä autoon esim. kauppareissun ajaksi. Mutta tuo automaattireissu on mielestäni vielä suotava, samoin kuin tiputankirjeenpostilaatiikkoon -juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
automaatilla "äkkiä", joo kymmenen ihmistä jonossa ei oo äkkiä. meinas viel jättää ovet lukitsematta, sano viel et kyllä mä nään sinne autoon jos herää, paskat nää kun en mäkään nähnyt ja mulla on taatusti parempi näkökin (mutta ei siitä auton läpi näe onko vauva hereil vai ei). no tää lupas jäädä autoon kun käyn pankis sisällä jA OLI KUITENKIN KÄYNYT AUTOMAATILLA :o :kieh: mun vauva mä haluan että siitä huolehditaan niinku haluan enkä niinku joku isän äiti haluaa. :kieh: vain lapsen isällä on oikeus toimia vastoin tahtoani(tässä asiassa)

No sun pitää sit vaan itse hoitaa se kullannuppusi :)

Mikset ite ottanu pankkiin mukaan vauvaa, jos haluat olla varma et vahditaan koko ajan? Ehkei anoppi nähny vaan tossa mitää pahaa. Jos haluaa et lapsesta varmasti huolehditaan niinku ite haluaa, eikä halua asioista tinkiä, niin sillon on parempi hoitaa ite.
Ymmärrän kyllä et ottaa aivoon jos joku toimii vastoin sun tahtoa, siksipä meidän lapset ei ole enää anoppilassa hoidossa...

Ei kai siinä pankkiautomaatilla montaa minuuttia mene aikaa.. Vaikka vauva olisikin ruvennut itkemään sillä aikaa, siitä tuskin olisi kerennyt suuria traumoja tulla.

No mutta se autohan voi vaikka syttyä palamaan, joku voi murtautua sinne, varastaa vauvan tai koko auton, vauva voi saada jonkun sairaskohtauksen tai tukehtua oksennukseensa, jos auto ei ole suoran näkö- ja kuuloetäisyyden päässä, herännyt vauva voi joutua pitkäänkin huutamaan hädissään ennen kuin 10 asiakkaan jono on mennyt ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
No mutta se autohan voi vaikka syttyä palamaan, joku voi murtautua sinne, varastaa vauvan tai koko auton, vauva voi saada jonkun sairaskohtauksen tai tukehtua oksennukseensa, jos auto ei ole suoran näkö- ja kuuloetäisyyden päässä, herännyt vauva voi joutua pitkäänkin huutamaan hädissään ennen kuin 10 asiakkaan jono on mennyt ohi.

Nii justiins!!

Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Nii justiins!!

Tuollaisia syitä täällä kauhistuneet mammat latelivat kun joku kertoi käyneensä R-kiskalla vauvan nukkuessa autossa. Auto kiskan edessä ja kiskalta näkyvyys autolle.

Vai menikö se niin että pahoja asioita voi sattua vain silloin jos äiti jättää lapsen hetkeksi, ei silloin jos jättäjä on joku muu?

Ja sitten olis täällä ollut iso otsikko "VAUVA YKSIN AUTOSSA!" ja jonkun selostus että vauva oli yksin autossa ja voi kamalaa ja voi ei. :headwall: :headwall:

Äidin yli ei kävellä, piste.

Ottakaahan järki käteen. 10 ihmistä käy automaatilla enintään 5 minuutissa joten vauva ei taatusti ollu kuin ihan hetekn yksin autossa. Tuollalailla saadaan just hermoraunioäitejä jotka ei voi käydä vessassakaan yksin.

no en mä halua että parikuinen vauva huutaa yksin lohduttomana 10min autossa. vaikka muuta ei tapahtusikaan. mutta siltikin ovet auki autossa ja vauva yksin :kieh:

olipas mummolta paljon vaadittu odottaa se 10min autossa kun mä kävin pankis asioilla, senhän ois tarvinnut peräti istua, ja pahimmillaan laittaa tutti suuhun vauvalle tms.

joo no mutta jokatapauksessa mä en yhtään tykkää siitä että lastani ei hoideta/valvota niinku mä haluan /niinku luvataan (sano mulle sitte että no voin mä odottaa autossakin ja käydä sitten ku tuut). palaa niin käämit. sama juttu ku ollaan kylässä vauva itkee sen sylissä, mä sanon että jos sillä on taas nälkä niin tää vaan koettaa hyssytellä eikä tuo/anna mulle tissille,kerran kävin ottaa sen siltä sylistä kun ei kuunnellu mua ja nälkähän vaavilla oli. aarg.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
no en mä halua että parikuinen vauva huutaa yksin lohduttomana 10min autossa. vaikka muuta ei tapahtusikaan. mutta siltikin ovet auki autossa ja vauva yksin :kieh:

olipas mummolta paljon vaadittu odottaa se 10min autossa kun mä kävin pankis asioilla, senhän ois tarvinnut peräti istua, ja pahimmillaan laittaa tutti suuhun vauvalle tms.

joo no mutta jokatapauksessa mä en yhtään tykkää siitä että lastani ei hoideta/valvota niinku mä haluan /niinku luvataan (sano mulle sitte että no voin mä odottaa autossakin ja käydä sitten ku tuut). palaa niin käämit. sama juttu ku ollaan kylässä vauva itkee sen sylissä, mä sanon että jos sillä on taas nälkä niin tää vaan koettaa hyssytellä eikä tuo/anna mulle tissille,kerran kävin ottaa sen siltä sylistä kun ei kuunnellu mua ja nälkähän vaavilla oli. aarg.

silloin pitää tehdä kaikki itse. ota ensi kerralla vauva mukaan pankkiin.

No jos joku ajaa kylkeen niin mitä helvattaa se mummo siihen mahtaa vaikka kuinka kyttäis sitä kullannuppua?
Siinä olen samaa mieltä että jos erikseen on sanottu että älä käy automaatilla niin siinä käveltiin äitin tahdon yli, muuten en näe asiassa mitään pahaa. Ei lastansa voi vahdata jos se nyt vaikka saa sairaskohtauksen, herran jestas taas täällä näitä mammoja! Mä en sitten voi käsittää tätä höyhötystä täällä...