[QUOTE="vieras";25121132]tota... mulla tuli jo ekasta viestistä mieleen että lapsi ei ole täysin terve ts. joku häiriö on koska pitää salailla ja kollata kaappeja ja on tuo makeannälkäkin melkoinen. ja sitten selvisikin että lapsella on adhd.
kannattaisko sun nyt oikeesti mennä lapsesi ehdoilla ja sanoa vieraille että meillä ei nyt tästä syystä tule mitään kahvimussua tarjolle? kyllä aikuiset ihmiset sen ymmärtää, en tajua miksi sä kiusaat lasta tolleen kun tiiät mitä siitä seuraa?
ja sähän olit itse ylipainoinen eikö? laihdutit aika reippaasti (yli 20 kiloa muistaakseni, vai muistanko väärin?), jotenka kyllähän sitä lihavuutta oli sitten sullekin kertyny jostain. normaali ihminen ei terveellisesti syömällä liho.
musta tuntuu että sinne psykologille kannattais lapsen lisäksi mennä seuraavalla kerralla myös äiti, joka kertoo miten hän leipoo ja ostaa vierasvaraa kaappeihin ja sitten ihmettelee ja ärsyyntyy kun muksu kollaa kaapit ja syö kaikki namut... vois olla näkemisen arvoinen se psykologin ilme.
ja ihan vaan hyvällä. tässä on tullu jo keinoja siihen että miten estät tuon: lopetat leipomisen tai leivot pakastimeen suoraan, karkkipäivä vaan kerran viikossa, muulloin ei namuja sekä jätät vierasvarat ostamatta kaappeihin. on se kumma jos vieraat on tärkeempiä kun oma tytär![/QUOTE]
Ei mulle mun vieraat ole tärkeämpiä,kuin mun tytär.

Ja kyllä siellä psykologilla on asiasta jo puhuttu,kuten olen aiemmin tässä ketjussa maininnut..
Ja mun lihomiseen johti juurikin epäterveellinen syöminen aikuisiällä..ei mun lapsuusajan herkut jne..
Mä söin tylsyyteeni,kun jäin vauvan kanssa kotiin..
Ja laihduin,kun aloin tehdä muutakin,kuin maata sohvalla ja vetää sipsiä ja karkia naamariin.