Lapsen mahakipu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitiLaps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitiLaps

Vieras
5 vuotiaalla jatkunut jo useamman päivän mahakipu. Ajoittuu usein iltaan mut nyt ruennut välillä päivälläkin sanomaan.
Ei kuumetta tai muuten kipeä. Pissiminen ei kuulema satu. Näyttää tohon navan seudulle sen kivun. Saattaa tosi pitkäksi aikaa "unohtaa" kivun kunnes taas sanoo. Kakalla käy itse ja pyyhkii itse mut kysellessäni sanoo kakan olevan kovaa. Eli oisko tää ummetusta? Mikä ois paras lääke?
Ja kyllä odotan soittoa tk:sta kun neuvolaan en päässyt puhelimella läpi mut aattelin odotellessa kysyä täältäkin :)
 
Meillä kuopuksella oli laktoosi-intoleranssi vastaavien oireiden syy. Tanssitunnilla pomput sattuivat mahaan ja yöllä nukkui mahallaan tyyny mahan alla.
 

Yhteistyössä