C
clivia
Vieras
Mä tein noin sisareni pojan kohdalla jonka kummi olen.Otti niin päähän kun hän ei noteerannut mitenkään mun lapseni olemassaoloa vaikka kummi onkin ja mä muistin aina hänen lastaan.Mun äitini sitten mulle sanoi että lapsellista ja kohtuutonta lapselle kostaa että se odottaa.Mä totesin siihen että niin se odottaa munkin lapset,että miks mun lapset saa odottaa ja pettyä ja se pitää vaan ymmärtää.Että ei toimi kummius näin sitten kumminkaan päin meillä.Eipä olla sitten puheväleissäkään sen jälkeen oltu.Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:niin ja kiitos teille,jotka ymmärtävät tilanteen.
teille kaikille :hug: myös.
itse olen aina järjestänyt töistä vapaata ja ollaan matkustettu junalla heidän lasten synttäreille. keskimmäinen heistä on kummityttöni ja minä lupasin silloin olla kummilapseni lähellä hänen tärkeinä päivinä,kun ryhdyin kummiksi. ja näin toimin myös muiden kummilasteni kohdalla.
ehkä sitten on ruvettava samoille linjoille heidän tapansa mukaan. kumpa siihen olisi sydäntä :ashamed:
Mä varmaan kolauttaisin niitä kummeja just sillain, etten menis ollenkaan heidän lapsen syndeille ( kummilapsesi ). Ottas niin päähän tollanen....![]()