Ä
"äääää"
Vieras
Käytin eilen lasta ( 4-vee) lääkärissä yskän takia. On välillä sellaista haukkuvaa. Muuten voi ihan hyvin, on reipas ja syö hyvin, mutta aamuyöstä alkaa yskimään välillä todella kovasti.
Lääkäri epäili mahdollista kurkunpään tulehdusta, mutta sanoi, että jos on sitä, niin on todella lievänä. Ja toinen korva oli hieman samea ja toinen punainen. Mitään eritteitä ei näkynyt. Lääkäri kirjoitti antibiootit, puhui kuitenkin, että nämä kyllä yleensä paranevat itsekseen, mutta laitetaan kuitenkin. Lapsella on laajat allergiat ja antibioottikuurit sekoittavat vatsan aina moniksi viikoiksi, en kovin mielelläni kuuria olisi sen takia syöttämässä. Korviin ei satu ollenkaan, joten korvatulehdusta en olisi osannut edes epäillä. Ei ole kuumetta eikä nuhaakaan.
Mitä te tekisitte? Otin reseptin, mutta olen vielä kahden vaiheilla siitä koko kuurista, tuntuu jotenkin ihan turhalta syöttää lääkettä, kun ei ole varsinaisia oireitakaan.
Lääkäri epäili mahdollista kurkunpään tulehdusta, mutta sanoi, että jos on sitä, niin on todella lievänä. Ja toinen korva oli hieman samea ja toinen punainen. Mitään eritteitä ei näkynyt. Lääkäri kirjoitti antibiootit, puhui kuitenkin, että nämä kyllä yleensä paranevat itsekseen, mutta laitetaan kuitenkin. Lapsella on laajat allergiat ja antibioottikuurit sekoittavat vatsan aina moniksi viikoiksi, en kovin mielelläni kuuria olisi sen takia syöttämässä. Korviin ei satu ollenkaan, joten korvatulehdusta en olisi osannut edes epäillä. Ei ole kuumetta eikä nuhaakaan.
Mitä te tekisitte? Otin reseptin, mutta olen vielä kahden vaiheilla siitä koko kuurista, tuntuu jotenkin ihan turhalta syöttää lääkettä, kun ei ole varsinaisia oireitakaan.