Lapsen korvakorut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helppiä

Vieras
Niin eli minkä ikäsille te ootte laittanut?Meillä tyttö täyttää nyt 3v. ja kun hänen serkut ja pari kaveria on saanut reiät niin tyttö myös pyytänyt, ei hän tietenkään ymmärrä että se sattuu pikkusen.
Voiko tän ikäselle laittaa jo?

Alkuperäinen kirjoittaja -:
kuka tietäääää??? saako 2 vuotiaalle jo laittaa?

Riippuu paikasta.
Jotkut kultasepänliikkeet eivät laita alle kouluikäisille, jotkut laittavat jo vauvoille.
Itse en laittaisi reikiä kultasepänliikkeessä, vaan esim. kauneushoitolassa tai lävistäjällä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Riippuu paikasta.
Jotkut kultasepänliikkeet eivät laita alle kouluikäisille, jotkut laittavat jo vauvoille.
Itse en laittaisi reikiä kultasepänliikkeessä, vaan esim. kauneushoitolassa tai lävistäjällä.

miksi ei kultasepänliikkeessä? en ole ikinä tullut ajatelleeksi....

2½-vuotiaalle laitettiin.

Ei sattunut, ei oo tulehtunut, ei repeytynyt, ei jäänyt kiinni mihinkään, yms. Noita peloittelujahan tähän ketjuun pian alkaa tulla :xmas:

peesiä paitsi,et mun tyttö oli 1 v 2 kk :saint: eikä ole vielä tähän päivään mennessä sanonut,että ei tykkää :xmas:

Riippuu paikasta.

miksi ei kultasepänliikkeessä? en ole ikinä tullut ajatelleeksi....

Kultaliikkeen myyjä on korujen ja kellojen asiantuntija, ei rei'itysten.
Lisäksi ampuminen ei kuulemma ole hyvä tapa rei'ittää.
Mutta kai sielläkin kelpo tuloksia saadaan aikaan. Ei mulla itselläni ainakaan ole ollut ongelmia korvisten kanssa, vaikka reiät aikoinaan kultasepällä laitettiinkin :)

Tyttö täyttää kohta 5v ja en harkitsekaan vielä moneen vuoteen reikäkorviksia. Syynä ei oo repeämiset, tulehdukset yms., vaan se , että en vain näe yhtään syytä miksi korvat pitäisi rei'ittää.. Onneksi tyttö ei oo pyytänytkään vielä :)

Yhteistyössä