lapsen kiroilu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Kertokaa nyt hyvät mammat miten saa pian 4 vee poikien kiroilun loppuun!!! Kamalaa kuunnella ku sieltä tulee ..kele, ...tana, v..ttu, ..vetti, eli koko kirosanojen kaarti mitä vaan voi olla. Ja sitä tulee ihan tavallisen puheen yhteydessä ja myös jos asiat ei mee niin ku itse haluis. Jäähylle oon vieny mut sais istua koko ajan siellä kun ei muista miten puhutaan.

Kyllähän ne tekee niin kuin äiti ja isä. Ei omena kauas puusta putoa. Ensiksikin vanhemmat lopetatte omat kiroilemiset just nyt. Joo joo, ettehän te ikinä kiroile muttakyllähän tuon ikäinen oppii parhiten nuo kotoa. Peset suun joka kerta kun kiroilee. Siitä kun tulee paha maku suuhun. Yäk!

Juteltu on vanhempien kanssa. Mutta kun ollaan sillä periaatteella että "oon mäki ...hana yrittäny sitä jäähylle laittaa mut ku ei siitä ....tana oo hyötyä"

meilä vanhin lapsi kans alko kiroilemaan, oli kylläkin jo koululainen. Ja voin tasan tarkkaan sanoa, että meillä ei kukaan kiroa, ei me vanhemmat eikä kukaan muukaan joten kotoa tuo ei ole oppinut kiroilemaan.

Meillä homma hoitu niin, että joka kirosanasta lähti 5min peliaikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään;24423387:
Juteltu on vanhempien kanssa. Mutta kun ollaan sillä periaatteella että "oon mäki ...hana yrittäny sitä jäähylle laittaa mut ku ei siitä ....tana oo hyötyä"

Sano että vitt* *erkele kun sinä kiroilet koko ajan niin eihän siinä mitkään jäähyt auta.
Sitten toivotat *itun hienoa huomenta.

[QUOTE="vieras";24423432]Sano että vitt* *erkele kun sinä kiroilet koko ajan niin eihän siinä mitkään jäähyt auta.
Sitten toivotat *itun hienoa huomenta.[/QUOTE]

:D pitäis kokeilla :D

Yhteistyössä