lapsen kanssa leikkimisestä

  • Viestiketjun aloittaja olga
  • Ensimmäinen viesti
olga
mitä mieltä olette lapsen kanssa leikkimisestä?joku sanoi, että lapsen pitää oppia leikkimään itse. minä olen leikkinyt lapsen kanssa, mutta nyt se rassaa kun tuo on jo isompi ja kinuu vieläkin. mutta tuntuu että se huomiontarve on niin kova etten halua jättää huomioimatta. meillä luetaan paljon ja ulkona lapsi leikkii muiden lasten kanssa mutta yksin ollessaan kinuu minua leikkimään. miten sitä sitten sanoa ettei äidin homma ole leikkiä kun vauvasta lähtien on niin ollut. odotan vaan sitä päivää että sanoo haluavansa leikkiä rauhassa.
 
meillä myös juuri näin :) :\| olen sitä täällä kans joskus "valitellut"kun likka ei leiki yksikseen juuri ollenkaan ja itse ei aina jaksaisi ja sitten tuleekin pahamieli äitille kun kieltäytyy ja toinen jää yksin mussuttamaan :\| ja onhan se ihana touhuta sen kanssa, mutta ei aina jaksa ja kun saa olla joka paikassa sähläämässä ja kun on toi toinenkin joka vaatii omansa, poika 8kk...eli jääkäämme siis odottamaan sitä päivää kun lapsemme leikkii yksikseenkin :)
 

Yhteistyössä