Lapsen kannettava tietokone, kokemuksia...

Kokemuksia kaivataan....

Meidän kohta 4-vuotias poika toivoo joululahjaksi omaa "tietokonetta". Kaupoissa vaan on niin monta vaihtoehtoa, että olisi kiva jos saisi muilta kokemuksia näistä "ensiläppäreistä".

Kiitos etukäteen =)
 
naapurin tyttö on viis ja ylpeästi esitteli meille muumi-konettaan =) tiedä siitä sitten mikä olisi paras... mutta eihän tiedä varmaan sun poikasikaan vaihtoehdoista... aika samat systeemit niissä taitaa olla =)
 
meidän 3½ v tytöllä on juuri tuo muumikone. Siinä on tarpeeksi vaikeustasovaihtoehtoja; helpoimmat onnistuvat jo nyt ja vaikeimmat eivät taida onnistua vielä moneen vuoteen. Lähes joka tehtävässä täytyisi opetella/osata aakkoset, joten jaksaa kiinnostaa vain hetken kerrallaan ja kaipaa aikuisen apua vielä paljon. Toisaalta siinähän ne tulevat kaikki kirjaimet suht mukavasti tutuiksi :)
 
Meillä kanssa tuo Muumi läppäri. Tyttö sai sen viime vuonna suuren mankumisen jälkeen joululahjaksi. Aattona kun avasi paketteja ei paljon paketit enää kiinnsotanut kun Muumi koneen sai :D . Osa peleistä vieläkin liian vaikeita (tyttö nyt 4,5-v) ja osa on hallussa. JA pikkusiskon mielstä on hauska kapine kun nappeja painaa kuluu kivoja ääniä :LOL: :LOL:
 
Itse olen ostanut meidän kaksi vuotiaalle pojalle sen jo synttärilahjaksi, mutta
annankin sen jouluna. Poika on hemmetin fiksu. Meidän oma kone ei saa olla rauhassa.
Aina pitää katella kuvia jne. Pojalle annettiin vanha näppis jo vuosi sitten. Tykkää sillä leikkiä, jos itse olemme koneella.
:hug: :hug:
 
Minäkin taidan hankkia pukinkonttiin tuollaisen muumiläppärin 3,5v tytölle. Isoveljensä on sujuvasti jo "meidän aikuisten koneella", ja pikkuinenkin siihen mankuu.... nyt olisi oiva paikka korjata tämä erhyys ja hankkia tytsälle oma kone! Kiitos hyvästä vinkistä! =)
 
Mie olin jo ostamassa tuota muumiläppäriä, mutta sitten kun näin tuon jutun Hesarissa, niin taidankin kuitenkin taipua Rölli-läppäriin. Siinä ehkä aavistuksen isompi näyttö, ja jotenkin se sitten kuitenkin miellytti enemmän miuta. Mitähän tyttö siitä vaan sanoisi?? =)
Tietääkö kukaan, minkä hintainen tuo Rölli-vehje onkaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja HeMa05:
tämän päivän hesarissa haukkuivat nuo koneet täysin :(
Minäkin luin sen ja päätin sen perusteella, ettei meille sitten hankita moisia vekottimia. Anoppillepa ei tule Hesari ja nyt meidän 3-v. poika on sitten saamassa lahjaksi Muumi-tietokoneen... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitimuori:
Miksi noita läppäreitä haukuttiin? Olisi mukava tietää kun on ollu suunnitelmissa sellainen laittaa pakettiin. Näkyykö se arvostelu HS:n kotisivuilla? Itse en ainakaan löytänyt...
Minulla jäi ainakin parhaiten mieleen se, että niiden kaikkien "tietokoneiden" näytöt olivat surkeita. Pieniä ja epäselviä.
 

Yhteistyössä