Ä
"äityli"
Vieras
Auttakee nyt mua, siis mun on pakko päästä vauvakuumeesta eroon!!!meillä siis tilanne, et meillä on kaks ihanaa ja PIENTÄ lasta, toinen 2,5v ja toinen 1v ja mä niin hirveesti haluan sen kolmannen lapsen mistä aikanaan puhuttiin. Esikoinen on aina ollu tosi helppo lapsi, kuopuksella oli erittäin paha koliikki (josta luojan kiitos selvittiin aika nopeestikin vyöhyketerapian avulla, kolmas kerta kun käytiin ni loppu itkut ku seinään) kuopus ehkä vähän haasteellisempi ollu, mut hänkin tosi kiltti lapsi (okei nää nyt ei liity tähän mun ongelmaan periaatteessa mitenkään). Mä olisin halunnu tosiaan kolme lasta sillei suht pienellä ikäerolla (esim. kuopuksen ollessa 2v alkais yrittään). Ite en oo ollu koko aikana väsyny näitten kahden pienen kans (yöt sujunu hyvin vaikka itkuja päivisin oliskin ollu) ja ehkä siks se halu siihen kolmanteen on pysyny koko ajan kovana. Mies nyt ei kuitenkaan halua sitä kolmatta, on sanonu et voi harkita asiaa EHKÄ 5-7 vuoden päästä. Ja siis mä tietenkin ymmärrän miehenkin kannan tähän asiaan, sehän kuitenkin joutuu pääasiassa meijän perheen elättään kun oon lasten kans kotona (yövalvomisia ym ei oo ikinä joutunu tekemään nykyisten lasten kans ja muutenkin tosi vähällä päässy) mutta siis kun miehen kanta on ettei kolmatta hankita ni nyt mun olis sit keksittävä miten tästä kolmannen lapsen kaipuusta pääsis eroon. Meijän lapset on maailman ihanimpia ja rakkaimpia, mut koko ajan on olo, et meijän perhe on vielä yhtä vajaa (ja sitä vajausta ei täytetä kyllä koiralla ;D ) Tulipas jaarittelu, mut jos joku kertois miten vois tästä ajatuksesta päästä eroon ni olisin enemmän kun kiitollinen