P
"pulla"
Vieras
Joka ikinen ilta. Viimeiset pari viikkoa jo jatkunut. Lapsi menee nukkumaan, hetken päästä huutelee yläkerran ovelta, että mahaan koskee. Käy vessassa, mitään ei tule, ei helpota. Menee nukkumaan. 5-10 min myöhemmin, sama homma. Ei muutenkaan halua jäädä yksinään yläkertaan nukkumaan jos käväisen esim. pihalla. Aina varmistelee, että jompi kumpi meistä vanhemmista varmana on alakerrassa, ettei hänen tarvi olla yksinään. Lääkärissä käytiin, lääkäri kyseli, olisiko jokin tietty ruoka-aine mistä voisi johtua, muttei tule mitään mieleen. Jatketaan tarkkailua.
Isovanhempien luona viimeksi oli 7 kertaa käynyt yöllä herättämässä, että mahaan koskee. Kotona kun nukahtaa, ei herää yöllä valittelemaan mahakipua. Eilen kyselin, että jännittääkö mummilassa nukkua yksin huoneessaan, niin vastasi kyllä.
Voisiko tämä jatkuva iltainen mahakipu johtua ihan vain jännittämisestä? Itse olen sellainen, että reagoin vatsallani herkästi ja jos jännitän jotain asiaa pikkaisenkin, niin vatsa menee samantien sekaisin ja tyhjenee kokonaan.
Isovanhempien luona viimeksi oli 7 kertaa käynyt yöllä herättämässä, että mahaan koskee. Kotona kun nukahtaa, ei herää yöllä valittelemaan mahakipua. Eilen kyselin, että jännittääkö mummilassa nukkua yksin huoneessaan, niin vastasi kyllä.
Voisiko tämä jatkuva iltainen mahakipu johtua ihan vain jännittämisestä? Itse olen sellainen, että reagoin vatsallani herkästi ja jos jännitän jotain asiaa pikkaisenkin, niin vatsa menee samantien sekaisin ja tyhjenee kokonaan.