S
superväsynyt
Vieras
eli ite just oon selviämässä flunssasta,voimat kaikki vieläki,nii nyt sitte tyttö sai tän taudin, sillä on ihan HIRVEÄ nuha, koskaan ei oo ollu tollasta.. miten sen oloa vois helpottaa? tyttö ei nukkunu yöllä 5 tuntia enempää,ei henki kulje ku suun kautta ja noin pienelle se suun kautta hengittäminen tuntuu olevan vaikeaa.. kokeiltu on jo:
- korkeita tyynyjä
- nasolinia
- höyryhengitystä pesuhuoneessa
- eukalyptustippoja vesiastiassa makkarissa
-nukuttaa tyttö syliin
- käytiin nukutuslenkillä autolla, yleensä tää viimeistään on toiminu, nyt ei, ja tyttö oli rättiväsyny
eli vinkkejä otetaan vastaan!!
- korkeita tyynyjä
- nasolinia
- höyryhengitystä pesuhuoneessa
- eukalyptustippoja vesiastiassa makkarissa
-nukuttaa tyttö syliin
- käytiin nukutuslenkillä autolla, yleensä tää viimeistään on toiminu, nyt ei, ja tyttö oli rättiväsyny
eli vinkkejä otetaan vastaan!!