Lapsen ilta kiukuttelusta jo toinen kirjallinen varoitus

  • Viestiketjun aloittaja kadullekko
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei todellakaan lapsen itkusta voi tehdä. Kysy vaikka poliisilta.Jos noilla perusteilla tulis häätö, niin te voisitte vetää oikeuteen ja voittasitte 100% varmuudella.
 
"vieras"
Ei tietenkään voi ketään häätää noista syistä, mutta ymmärrän kyllä naapurien ärsytyksen jos joutuvat joka ilta ja yö kuuntelemaan monta tuntia itkua ja huutoa. Missä tilanteissa taapero kiukkuaa ja kuinka kauan se kestää? Ei kai teillä molemmat koko iltaa huuda??
 
jaa a
Otappa asianajaja ja vedä vaikka oikeuteen ja vaadi korvauksia. =) Toimii varmasti! Lapsen itku tai kiukuttelu, jotka ovat tavallisia elämisen ääniä, eivät kelpaa häätöperusteluiksi.
 
fadfj
On pakko olla jo äänieristyksessäkin vikaa, jos niin kovaa kuuluu et häiritsee. vaatikaa lisää eristettä :)

Ja lasten itku on todella ärsyttävää kuunneltavaa, kun ite yrittää nukkua. Vaikka kuinka tietää että ei ne tahalleen itke niin silti. Mukava herätä neljän jälkeen duuniin kun on puoli yötä valvonut naapurin lapsen takia ja tätä on useampana yönä viikossa.
Onneksi kohta päästään eroon naapureista omaan taloon maalle, missä ei ole naapureita lähimaillakaan!
 
!!!-
Ellei sulla ole tuloja (tarkoitan että jos olet esim hoitovapaalla tai äitiyslomalla) niin varaa aika oikeusaputoimistosta. SUOSITTELEN! Siellä saat kunnon apua ja tajuat, että et ole tehnyt mitään ansaitaksesi varoitusta.

Tuollaisissa vuokrafirmoissa/kiinteistöfirmoissa voi olla vaikka mitä urpoja töissä, jotka ei tajua mihin asukkaalla on oikeus ja mihin ei. Lapsen huudosta ei voida varoitusta antaa. En itse lähtisi noin urpoille edes soittelemaan ja asiasta väittelemään, vaan juttelisin oikeusaputoimiston lakimiehen kanssa (tai jos sulla tuloja niin kenen tahansa lakimiehen kanssa) ja antaisin hänen hoitaa moiset urpoilut.

Tsemppiä! Älä alistu!
 
marsup
[QUOTE="hankey";24060467]Nouseeko teidän aikuisten äänet kun taapero kiukuttelee? Monelta aloitatte iltapuuhat ja monelta isompi nukahtaa?[/QUOTE]

Ei tällaisilla asioilla ole merkitystä. Merkitystä on lakipykälillä. Varoitusta ei voida antaa lapsen itkusta tai huudosta. Ei AP:n tarvitse KENELLEKÄÄN selitellä yhtään mitään mistä äänet johtuu ja kuka menee milloinkin nukkumaan ja miten lapsia kasvatetaan ja kuinka hyä äiti on.

Fakta, on että varoitus on annettu syyttä, laittomasti. Oikeusaputoimistoon tai asianajajalle mars!!! Ihan selvä juttu.
 
"hankey"
Ei tällaisilla asioilla ole merkitystä. Merkitystä on lakipykälillä. Varoitusta ei voida antaa lapsen itkusta tai huudosta. Ei AP:n tarvitse KENELLEKÄÄN selitellä yhtään mitään mistä äänet johtuu ja kuka menee milloinkin nukkumaan ja miten lapsia kasvatetaan ja kuinka hyä äiti on.

Fakta, on että varoitus on annettu syyttä, laittomasti. Oikeusaputoimistoon tai asianajajalle mars!!! Ihan selvä juttu.
Totta turiset, mutta naapurisopuun vaikuttaa niin moni asia. Joskus niille voi itse jotain tehdä, joskus taas ei.
 
dgGTGAD
Älkää te mammat sitten myöskään valittako kun naapurista kuuluu panemisen ääniä ;) Nekin on ihan luonnollisia elämän ääniä, kunhan ei ala kurkku suorana huutamaa,
Itse en voi olla mykkänä seksin aikana,enkä aio edes opetella. Joka ei kestä elämän ääniä, muuttakoon omakotitaloon!

Ja sille, joka tulee viisastelee, että vauva ei voi ääniään hillitä:
en voi minäkään. Mulla on oikeus nauttia.
 
......
Se, että mikä taaperoa kiukuttaa tai miten vauva nukkuisi läpi yön, on hyviä puheenaiheita.

Mutta tähän aiheeseen ne ei liity. Kuten joku sanoi, varoitusta ei voida noista syistä antaa. Kannattaa hankkia lakimies joka hoitaa asian. Muutenkin rankkaa kun ei saa nukkua öisin ja lapset huutaa ja itkee, mutta tällaisesta varoituksesta teidän ei tarvitse stressata.

Mitä siinä varoituksessa kirjaimellisesti lukee?
 
"vieras"
[QUOTE="hankey";24060512]Totta turiset, mutta naapurisopuun vaikuttaa niin moni asia. Joskus niille voi itse jotain tehdä, joskus taas ei.[/QUOTE]


Tämä on totta! Kyullä meilläkin on monta kertaa mennyt itkuksi taaperon ja vauvan kanssa, mutta silloin ollaan aina tarkistettu rutiinit ja muutettu toimintatapoja. Esim. taaperoa vahingossa "huudatettiin" monta iltaa kun ei meinannut nukahtaa, kunnes tajuttiin kokeilla päikkärien poisjättöä. Ongelma sillä ratkaistu: nukahtaminen tapahtui 5 minuutissa entisen 3h sängyssä pyörimisen ja taistelun sijaan. Paljon olisi myös muita esimerkkejä tilanteista, joissa "vika" lopulta on löytynyt meistä vanhemmista.
 
hyh
Älkää te mammat sitten myöskään valittako kun naapurista kuuluu panemisen ääniä ;) Nekin on ihan luonnollisia elämän ääniä, kunhan ei ala kurkku suorana huutamaa,
Itse en voi olla mykkänä seksin aikana,enkä aio edes opetella. Joka ei kestä elämän ääniä, muuttakoon omakotitaloon!

Ja sille, joka tulee viisastelee, että vauva ei voi ääniään hillitä:
en voi minäkään. Mulla on oikeus nauttia.
Niin, on se surkeaa kun pitää kadehtia vauvoja ja heidän itkujaan. Mä en osaa kun ei vauvakaan-olet lapsellinen
 
Malani
[QUOTE="vieras";24060528]Tämä on totta! Kyullä meilläkin on monta kertaa mennyt itkuksi taaperon ja vauvan kanssa, mutta silloin ollaan aina tarkistettu rutiinit ja muutettu toimintatapoja. Esim. taaperoa vahingossa "huudatettiin" monta iltaa kun ei meinannut nukahtaa, kunnes tajuttiin kokeilla päikkärien poisjättöä. Ongelma sillä ratkaistu: nukahtaminen tapahtui 5 minuutissa entisen 3h sängyssä pyörimisen ja taistelun sijaan. Paljon olisi myös muita esimerkkejä tilanteista, joissa "vika" lopulta on löytynyt meistä vanhemmista.[/QUOTE]

No hienosti toimittu!

Mutta se ei mitenkään liity tähän. Jos (vaikka teidän onnellisessa perheessä) tulee iltoja, että siellä lapset syystä tai toisesta huutaa, niin se ei ole oikeus antaa varoitusta. siitä tässä on kysymys. Kysymys on ihmisen oikeuksista. Ihan toinen asia sitten on, miten saada kaikki voimaan hyvin perheessä ja yöhuudot lakkaamaan. Mutta vaikka yöhuutoa olisikin, se ei oikeuta varoitukseen.
 
"hankey"
Toinen lapsi on erityislapsi :(
Auttaiskohan sitten, että selittäisit isännöitsijälle tilanteen. TUntevatko naapurit perheenne? Kyllähän sitä välillä vaikka mitä ääniä naapurista kuuluu, mutta jos tuntee perheet, tietää että vanhemmat tekevät parhaansa.

Oletko rekisteröitynä johonkin erityislasten palstalle, sieltä voisi tulla neuvoja mitä tehdä.
 

Yhteistyössä