lapsen ikävä

• Viestiketjun aloittaja kiukkuinen
  • Ensimmäinen viesti
:)
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Mutta aikuisen on "helpompi" käsitellä ikävätunteita ku pienen lapsen. Helpompi käsitellä pettymyksiä.
Kerroppa se lapsille että isillä on niin ikävä teitä että ei halua nähä teitä.
Se on surullista.
Tästä olen han samaa mieltä.

:hug:
Nytkin olisi isäviikonloppu meneillään mutta isä ei lapsiaan hakenut...taaskaan :/

Isä saisi olla lastensa kanssa niin paljon kuin haluaa... Ex on sanonut ihan suoraan että sitten on lastensa kanssa kun minä tulen järkiini ja otan ex:n takaisin. |O Se minun "viisastuminen" ei tässä elämässä tapahdu joten lapset ovat sitten ilman isää :/

"sinkku-isi"
Minä olen viikonloppuisä. Siis joka toisena viikonloppuna, mutta toki haluaisin tavata lastani useammin. Nyt on tietysti vähän hankalaa kun poikani on siinä iässä että ikävä äitiä kohtaan on suuri. Mitä siinä isä tekee kun ei syli meinaa kelvata, kun se ei ole äidin syli? Kyllä se sitten loppujen lopuksi kelpaa mutta olo on jotenkin riittämätön kun oman isin syli ei kelpaa. Poika täyttää kolme vuotta kesällä ja ero tapahtui viime vuoden toukokuussa.

Meillä tilanne on se että äiti käyttää lasta aseena erossa. Tapaamiset ei aina onnistu sovitusti kun äiti ilmoittaa etteivät ole samassa kaupungissa juuri silloin kun minun pitäisi hakea poikani minun luokseni. Mä en ymmärrä miksi lasta pitää kiusata, koska tykkää muuten olla luonani paljonkin ja muutenkin viihtyy seurassani hyvin. Kai siinä on se että ex ei halua että poikani kiintyy minuun ja ottaa minut suosikikseen vanhemmalla iällä. Yrittää varmaan pitää poikaa erossa musta ettei sitten usko kun vastaan rehellisesti miksi isi ja äiti ei asu saman katon alla. Ex petti mua ja elää sen miehen kanssa nykyisin jonka kanssa minua petti. Muutama kuukausi erosta olivat opettaneet pojalleni että tämä uusi mies on poikani isä ja häntä pitää siis sanoa "isiksi". Se muuttui kun sain siitä tietää ja otin asian esiin. Poika parka meni ihan sekaisin...

asdasdas
[QUOTE="huolissaan";29667800]moi. mua huolestutttaa mun lapsen tilanne et tartisin vastauksia[/QUOTE]

Vastauksia mihin? Haluatko ruokkia lisää miesvihaa, jota täällä näköjään halutaan tehdä, vai haluatko oikeasti jonkun toimivan ehdotuksenkin johonkin?

Yhteistyössä