Lapsen hoidossa aloitti uusi tyttö perjantaina, Vanilja nimeltään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "odottaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"odottaja"

Vieras
Oi, ajattelin minä kun nimen kuulin. En ole ikinä ennen ko. nimeä kuullut, mutta se on tosi kaunis silti. Ihanin ehkä mitä olen koskaan kuullut. Tarhan kaikkia lapsia en tietty tunnista mutta perjantaina tyttöä viedessä siinä oli meidän kanssa samaan aikaan päikkyyn viedessä toinenkin äiti ja lapsi.

Katoin että onpa soma tyttö ja menin sitten töihin.
Kun tulin hakemaan sama äiti tyttärineen oli siinä ja menin sit auttamaan omalleni ulkovaatteita päälle. Huomasin että tytöllä oli nätit ulkovaatteetkin, oli Molon vaaleanpunainen kuoritakki ja ulkohousut. Sanoin, että onpa ihana puku tytöllä. Nainen hymyili vaan mulle ja sanoi ettei munkaan tytöllä mikään ruma asu ollut.

Sitten lähdimme samaan aikaan autoille ja yhtäkkiä tää äiti huusi, että Vanilja älä juokse sinne!
Tajusin sitten että Vanilja oli juuri se tyttö.
Voi että. Se Vanilja oli myös tosi kaunis lapsi. Tummanruskeat, pitkät hiukset, suloinen nenä, isot ruskeat silmät ja suppusuu.
Jos saan tästä tytön, niin laitan Vaniljan toiseksin imeksi [ehkä]
Oli se tytön äitikin aika mukavan oloinen tyyppi. Josko ystävyydeksi kääntyisi :)

• Tykkää
Reactions: tonttuilija ja zenn
Oih ja voih... kyllä on sitten niiiiiin TÄYDELLISTÄ :heart:

Elähän kovin lavertele tästä Vaniljasta ja äidistä, saattaa mamma vaikka palstailla ja siinä on sitten sun ystävyys toiveet menneet... kuka haluais omista asioistaan toisen kertomana täällä lukea??

[QUOTE="vieras";24835203]No yhden tapaamisen perusteella ei välttämättä ehdi tehdä ovin syvällistä luonneanalyysiä...Kiva positiivinen, hyvällä tavalla hassu aloitus kerrankin :)[/QUOTE]

En minäkään oikein ymmärrä aloituksia "ihana lapsi ja ihanat vaatteetkin". Aika pinnallinen ajatusmaailma. Eikö voisi kehua esim. käytöstä jonka näkee kyllä heti.

[QUOTE="odottaja";24835124]Nainen hymyili vaan mulle ja sanoi ettei munkaan tytöllä mikään ruma asu ollut.[/QUOTE]

:laugh:
Ei kukaan normaali aikuinen noin vastaa... eihän..?

No mutta jopa oli somaa. En tosin ymmärrä aloituksen ja pitkän sepustuksen pointtia. Odotin koko ajan loppukliimaksia, mutta sitä ei tullutkaan. Pettymys.

mietin jotta tarkkaa ehdit katsoa kun nenän mallinkin huomasit, totta on toisaalta se, että kaunis lapsi söpöissä vaatteissa saattaa kiinnittää huomion jos kökötetään eteisessä yhtäaikaa, mutta siltikin...
no toivotaan että saatte vaniljasta perheineen ystäviä teille! =)

Montakohan ketjua täälläkin on tehty nimenomaan vaatteista ja ulkonäöstä? Miksei lapsen ulkonäköä ja vaatteita saisi ihastella? Miksi se suodaan vain aikuisille? Minä ainakin aina kehun jos jollain lapsella on kauniit vaatteet, ja ei, en sano vastapainoksi toiselle että sillä on rumat.

Yhteistyössä