O
"odottaja"
Vieras
Oi, ajattelin minä kun nimen kuulin. En ole ikinä ennen ko. nimeä kuullut, mutta se on tosi kaunis silti. Ihanin ehkä mitä olen koskaan kuullut. Tarhan kaikkia lapsia en tietty tunnista mutta perjantaina tyttöä viedessä siinä oli meidän kanssa samaan aikaan päikkyyn viedessä toinenkin äiti ja lapsi.
Katoin että onpa soma tyttö ja menin sitten töihin.
Kun tulin hakemaan sama äiti tyttärineen oli siinä ja menin sit auttamaan omalleni ulkovaatteita päälle. Huomasin että tytöllä oli nätit ulkovaatteetkin, oli Molon vaaleanpunainen kuoritakki ja ulkohousut. Sanoin, että onpa ihana puku tytöllä. Nainen hymyili vaan mulle ja sanoi ettei munkaan tytöllä mikään ruma asu ollut.
Sitten lähdimme samaan aikaan autoille ja yhtäkkiä tää äiti huusi, että Vanilja älä juokse sinne!
Tajusin sitten että Vanilja oli juuri se tyttö.
Voi että. Se Vanilja oli myös tosi kaunis lapsi. Tummanruskeat, pitkät hiukset, suloinen nenä, isot ruskeat silmät ja suppusuu.
Jos saan tästä tytön, niin laitan Vaniljan toiseksin imeksi [ehkä]
Oli se tytön äitikin aika mukavan oloinen tyyppi. Josko ystävyydeksi kääntyisi
Katoin että onpa soma tyttö ja menin sitten töihin.
Kun tulin hakemaan sama äiti tyttärineen oli siinä ja menin sit auttamaan omalleni ulkovaatteita päälle. Huomasin että tytöllä oli nätit ulkovaatteetkin, oli Molon vaaleanpunainen kuoritakki ja ulkohousut. Sanoin, että onpa ihana puku tytöllä. Nainen hymyili vaan mulle ja sanoi ettei munkaan tytöllä mikään ruma asu ollut.
Sitten lähdimme samaan aikaan autoille ja yhtäkkiä tää äiti huusi, että Vanilja älä juokse sinne!
Tajusin sitten että Vanilja oli juuri se tyttö.
Voi että. Se Vanilja oli myös tosi kaunis lapsi. Tummanruskeat, pitkät hiukset, suloinen nenä, isot ruskeat silmät ja suppusuu.
Jos saan tästä tytön, niin laitan Vaniljan toiseksin imeksi [ehkä]
Oli se tytön äitikin aika mukavan oloinen tyyppi. Josko ystävyydeksi kääntyisi