Lapsen henkarit finnairin lennolle kotimaassa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lomalle

Vieras
Finnairin sivulla sanotaan ettei alle 16v tarvitse omaa henkilöllisyystodistusta kotimaan lennolla,mutta mistään en löytänyt tietoa että pitääkö lapsi siinä tapauksessa olla esim liitettynä äidin passiin,vai oikeastikko ei tarvitse MITÄÄN henkkareita?Asumme ulkomailla,niin lapsella ei ole esim kelakorttia.
 
Lasta ei nykyisin enää edes liitetä äidin passiin. Toisekseen jos kerta asutte ulkomailla niin eikös lapsella ole passia?

Ja ei jos kerta olette Suomen kansalaisia niin ei kotimaan lennolla passia tarvita. Vai onko sulta koskaan kysytty Suomessa henkkareita missään tilanteessa? (joo, kaupassa maksaessa, ylinopeutta ajaessa, mutta normaalisti- ei ikuna)
 
Eli Suomen ja Skandinavian kansalaiset:
alle 16 vuotiailta ei Finnairin mukaan vaadita henkilökorttia tms., ainoa jos 12-15v matkustaa yksin niin silloin tarvitsee ja jos alle 12v matkustaa yksin niin tarvitsee täytetyn yksin matkustavan lapsen lomakkeen ja saattajilta ja vastaanottajilta tarkastetaan sitten henkilöllisyys.
 

Similar threads

L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä