Lapsen hankkimisesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelijä

Vieras
..pakko ihan kirjotella tänne. Keskustelin mun ystävän kanssa aiheesta perhe. Hän tietää, että toiveissani on saada lapsia. Olen kavereiden ja siskojen lapsien hoitajana usein, koska tykkään siitä. Erosin pitkästä suhteesta ja nyt totuttelen taas pitämään huolta itsestäni. En halua hypätä uuteen suhteeseen heti..

Nyt tää kaveri on sitä mieltä, että mun pitäis alkaa harrastaa random-tyyppejen kanssa seksiä, että tulisin raskaaksi, koska olen jo niin vanha (27) etten enää muutaman vuoden päästä voi saada lapsia.. ?? Hänen mielestään nykyaikana ei lapsi tarvitse isää (!!!).

Olenko mä jotenki vanhanaikanen, kun haluan perheen JOS löydän sellasen kumppanin, jonka kanssa haluan nämä haaveet toteuttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelijä:
..pakko ihan kirjotella tänne. Keskustelin mun ystävän kanssa aiheesta perhe. Hän tietää, että toiveissani on saada lapsia. Olen kavereiden ja siskojen lapsien hoitajana usein, koska tykkään siitä. Erosin pitkästä suhteesta ja nyt totuttelen taas pitämään huolta itsestäni. En halua hypätä uuteen suhteeseen heti..

Nyt tää kaveri on sitä mieltä, että mun pitäis alkaa harrastaa random-tyyppejen kanssa seksiä, että tulisin raskaaksi, koska olen jo niin vanha (27) etten enää muutaman vuoden päästä voi saada lapsia.. ?? Hänen mielestään nykyaikana ei lapsi tarvitse isää (!!!).

Olenko mä jotenki vanhanaikanen, kun haluan perheen JOS löydän sellasen kumppanin, jonka kanssa haluan nämä haaveet toteuttaa?

Et oo. Enemmän ihmettelen tota kaveris mielipidettä lapsen hankinnasta.

Outo kaveri sulla. Mä oon 27v ja odotan nyt ensimmäistä enkä koe että mulla olisi ollut mitenkään kiire lapsentekoon, olisihan sitä voinut odottaa vaikka viis tai kymmenen vuotta. Ja mulle on kyllä tärkeää että lapsella tulee olemaan isä. Ja 27v on minusta nuori ihmiseksi ja äidiksi, ei mitenkään vanha.

kaveris on julma :/ Lapsen voi saada vielä vaikka 40v tai myöhemminkin. etsi ihan rauhassa sopiva kumppani :) Sulla on ainakin 10v aikaa ettiä ennen lapsen tekoa :) Ei se oo varmaan hienoa olla myöhemmin elämänsä suhteessa kun on tehnyt hätäpäissään lumiukon kanssa lapsen :)

Oon huomannut, että aika monet ajattelee niin, ettei siihen miestä tarvita. Eihän siihen välttämättä tarvitakkaan, mutta mun mielestä ainakin se kuuluu siihen hommaan, että ensin on parisuhde, jossa sitten syntyy halu hankkia lapsia. En tiedä olisiko mielipide erilainen jos olisin esim. 35v. ja sinkku. Kuitenkin mulle on aina ollut selvää, että haluan lapsia. Siinä vaiheessa voisin ehkä miettiä, että nyt pitäis jotain tehdä jos meinaa, on sitten miestä tahi ei.

ja jos haluaa lapsen ilman isää niin mielummin lahjoitetuilla munasoluilla. nuo hoidot ei oo ees kalliita, tekniikka ja ajoitus täydellinen, sekä säästyy tappaviltakin taudeilta :) mut harkitte tota vaihtoehtoa vaikka sit 10v päästä :)

No et ole vanha :) Ehdit varmasti löytää itsellesi vielä kumppanin, jonka kanssa perustaa perhe. Kymmenen vuoden kuluttua mieti asiaa uudestaan, jos et ole kumppania löytänyt. Itse ymmärrän kyllä niitäkin, jotka haluavat ryhtyä vaikka yh-äideisksi, jos eivät ole sopivaa miestä löytäneet lähempänä neljääkymmentä.

Mä rakastan lapsia ja haluan ajatella niin, että joku päivä mulla on se oma perhe. Mutta jos se ei toteudu, uskon että se on tarkoitettu niin.. Jäin vaan pohtimaan tätä nykymeinikinkiä (sori yleistäminen!) jossa joku oikeasti haluaa harrastaa seksiä täysin vieraiden kanssa vaan tullakseen raskaaksi. Toki mullakin on ollut sinkkuelämän iloja, mutta kyllä mä haluan pitää huolen siitä, että en tule raskaaksi tai saa mitään tauteja näistä jutuista...

Oon mielelläni kyllä tässä asiassa "vanhanaikainen", sillä haluan lapsen olevan rakkaudella tehty.

Kiitos kaikille mielipiteistä ja ihanaa kesää! :)

Yhteistyössä