lapsen eristäminen koppiin rangaistukseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äiti vissiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono äiti vissiin

Vieras
onko se kamalaa jos pistän lapsen esim. vessaan tai vaatehuoneeseen viideksi minuutiksi?

mä oon tehnyt niin :(

olen aika äkkipikainen...ja tiedän että jos en just nyt saa lasta siitä kuriin niin voisin jopa ottaa tukasta ja tukistaa, niin olen ottanut ton tyylin että saatampa pistää lapsen vaatehuoneeseen viideksi minuutiksi.

tuli mieleen tosta ruotsin skandaalista.

Jos laitat vaatehuoneeseen niin jätäthän kuitenkin oven auki? On todella ahdistavaa olla pienessä, suljetussa tilassa ihan yksin. Kaikista paras tapa on laittaa jäähypenkki jonnekin, mistä lapsi kuitenkin välillä näkee aikuisen vilaukselta ja paikka on hitusen avara.

ovi on raollaan kyllä,

eikä ole mitään jokapäiväistä... en nyt muista millon viimeks oltaisiin tätä edes käytetty.

mut täytyy keksiä joku toinen tapa.

lapsi 5v.

No eihän vessat ja vaatehuoneet aina ole synkkiä ja pieniä "vankityrmiä". Joskus kun oon meijän 5veen "teljenny" vaatehuoneeseen, oon sanonu, että tulee ulos, kun on rauhottunu. Eikä siinä kauaa mee, kun poika jo tulee pois. En siis seiso oven takana pitämässä sitä kiinni.

mä oon vieny mein pojan (5) omaan huoneeseen jäähylle ja oven kiinni, saa tulla pois kun on rauhoittunut. sanoin tän perheneuvolassa ja se oli väärin. lapsi pitää laittaa sellaiseen paikkaan jäähylle josta näkee aikuisen, lapsi tuntee itsensä hyljätyksi ja eristetyksi muusta maailmasta. no sanoin perheneuvolassa ettei tuollainen tehoo meillä kun tavarat lentelee ni kyl ymmärsivät sitten että laitan toiseen huoneeseen.

Yhteistyössä