H
huolestunutäiti:
Vieras
Miten teidän muiden pikkuiset syö? Minua huolettaa tuo oma muksu, kun on niin huonosyömäinen. Mietityttää saako sitten kaikki tarvittavat vitamiinit yms tuosta ruuasta. Kasviksia ja hedelmiä/marjoja koitan tuputtaa koko ajan, mutta hyvin satunnaisesti haukkaa joskus jotain. Pikkusen porkkanaa joskus. Kurkkua kans vähän. Oikeestaan muut ei mene. Hedelmiä sitte enempi. Harvemmin myös syö ruualla pottuja, aina vaan sitä kastiketta tai lihaa mitä siinä on. Ja makkaraa syö kyllä tosi paljon, sitä pitää jo ihan rajottaa.
Ja mitkä yleensä on ne määrät mitä vois olla. Pienempänä oli helpompi, kun ajatteli aina että se yks pilttipurkki oli sopiva kerta-annos.
Joko tämän ikäselle annetaan jotain monivitamiineja tms? D-vitamiini on käytössä. En tiedä otanko liian isoa stressiä tästä syömisestä, mutta tämä ahistaa minua välillä tosi paljon, että tuhoan lapseni terveyden...
Ja mitkä yleensä on ne määrät mitä vois olla. Pienempänä oli helpompi, kun ajatteli aina että se yks pilttipurkki oli sopiva kerta-annos.
Joko tämän ikäselle annetaan jotain monivitamiineja tms? D-vitamiini on käytössä. En tiedä otanko liian isoa stressiä tästä syömisestä, mutta tämä ahistaa minua välillä tosi paljon, että tuhoan lapseni terveyden...