lapsen 1,5v. neuvolan jälkeen mieli äidillä maassa

• Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"kahden äiti"
Meillä pojan puolitoistavuotis neuvola meni aivan samalla tavalla vaikka terkkari on SUKULAINEN, KUMMI jopa! Lapsi siitä huolimatta huuti kun hyeena pituutta mitattaessa ja vaa´alle laitossa roikku kaulassani. Tuon ikästä jo vieraat / oudot tilantee pelottaa ja myö tehtii puoliväkisin ne tutkimukset, samaan huutoon ne meni! Turha ois miun ollu välissä ruveta poikaa rauhoittelemaan koska sama huuto jatkus kuitenkin kun toimenpiteet jatkuu! POjalla on luonnetta! Me oltii kotona leikitty lääkäriä ja mulla oli leikki stetoskoopitkin jotta ne ois pojalla tuttu kapistus mutta ei auttanu..kun piti ruveta vaatteita riisumaan se huuto alko ;) Jäätiin sitten käynnin jälkeen leikkimään neuvolan odotusaulaan leluilla jotta pojalle ei pelkästäään jäis huono kuva käynnistä! Tästä käynnistä viikko käytiin ottaa vielä yksi puuttuuva rokotus niin ei pelänny mennä samaan paikkaan, eli ilmeisesti ei jääny traumoja! Rupesi vaan heti leikkimään! Älä ole pahoilla mielin, tää on aina tämmöstä joskus! Meijän jälkeen meni toinen 1,5v tyttö lääkärille ja sama karjuminen alkoi heti.. ;)

"torsti"
WTF? Siis lapsesi pelkää kaikkea ja sinä et sitä ymmärrä että muidedn pitäisi leikkiä lapsesi kanssa jotain leikkiä, ei se noin mene missään ja kyllä kaivaa itselleen isot ongelmat tuon apaattisuutensa takia.
Hemmitin ÄÄLIÖ! Ujous ei ole mitenkään verrattavissa apaattisuuteen. Että täällä on taas kaiken maailman urpoja liikenteessä.

Ap, voin kuvitelle kuinka kamalaa tuo oli! Minun vanhempi lapsi on myös hitaasti lämpenevää sorttia, on ollut jo ihan pienestä vauvasta. Toivottavasti lapselle ei jäänyt lääkärikammoa. Ole ylpeä ujosta lapsesta. Hitaasti lämpenevät lapset on yleensä erittäin kilttejä ja empaattisia. Oikein ihania kullanmuruja ja tottelevaisia. Ainakin minun yli 2-vuotiaani, josta olen todella ylpeä. :) Toinen lapseni onkin sitten rohkeampi ja hieman pelottaa mihin vielä joudun kun hän kasvaa. ;)

"vieras"
[QUOTE="ei ole totta";23361657]Minkalaisia nyssyköitä te teette kun ne pelkää kaikkea ja lääkäri ei saa kohdella kuin potilasta sitä lasta?[/QUOTE]

No mene nyt vittuun siitä lässyttämästä. Mene sinä antamaan vielä vähän vyötä sille veetipetterille niin ei pelkää edes poliisia.

hahahhaa, voin kuvitella mitä tulee meidän neuvolakäynnistä... Pitäisi kohta mennä 1,5.v. käynnille. Oon jo riidellyt niiden kanssa painosta. (Joka ei ole kylläkään nyt 4 kk liikkunut mihinkään, mutta pituus on. (yllättäen lapset kasvaa eri tahtia)
Uskon, että meidän tyttö vaikka muuten on hullun avoin ja temppuilee, tanssi ja kokoaa jo 10 palasen palapelin niin EI VARMASTI SUOSTU TEKEMÄÄN MITÄÄN LEIKKIJUTTUA jos käsketään. Eri asia roskan vienti roskikseen ja muutenkin. Korvatipatkin kun annetaan niin tietää mennä makaamaan, mutta onpa ollut v**** ärsyttävä neuvola keikka. Itse olisin varmaan kävellyt ulos. Voin kuvitella, että kun ne tunkee palikat ja sanoo, että tee torni niin tyttö joko tekee sen samantien tai sitten ei edes reagoi niihin kun ei enää edes leiki palikoilla, kun tykkää tehdä palapelejä (ylpeä äiti olen :) ) iiiik, alkoi jo nyt kauhistuttamaan :D

pää perseestä pois
[QUOTE="vieras";23362030]No mene nyt vittuun siitä lässyttämästä. Mene sinä antamaan vielä vähän vyötä sille veetipetterille niin ei pelkää edes poliisia.[/QUOTE]

Ota sinä se pää sieltä perseestä pois ja lopeta se lasten hakkaaminen ja pelossa pitäminen, minun ei tarvi pieksää omia lapsiani kuten sinun.

Yhteistyössä