Lapselta tuli sitten pissat housuun julkisella paikalla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Olimme siis käymässä nopeasti eräässä kauppakeskuksessa, ja kysyin lapselta autossa että pissattaako, vastaus oli että ei. No, kun pääsimme kauppakeskukseen, lapsi sanoi että pissattaa ja lähdimme etsimään vessaa. Yhdessä kahvilassa oli vessa, euro olisi pitänyt maksaa kassalle ei-asiakkaana, että pääsee vessaan. Minulla ei ollut euroa, koska maksan aina kortilla, joten kysyin että eikö olisi mitenkään mahdollista kun lapsi on kuitenkin vasta 2v. Myyjä sitten kilahti ja sain sellaisen saarnan miten lapsi ei ole hyvä syy päästä vessaan ilmaiseksi yms, ja siinä lapsi sitten pissasi alleen.. Kiva. Tästä lähtien pari euroa aina lompakkoon, vaikka maksankin kortilla.

Joo pyyhki lattiat, mutisten ja saarnasi vielä siitä et kannattais pitää kolikkoja mukana. Olisi sekin päässyt vähemmällä vaivalla jos olisi päästänyt pojan vessaan.

Meillä töissä wc:n käyttö maksaa mutta lapset on aina päässeet ihan ilman maksuakin. Kyllä kaikki tietää ettei lapset osaa ilmoittaa hätäänsä yhtä hyvin kuin aikuinen. Voi ärsytys tuollaisia ihmisiä. Lapsellekin varmaan nolo paikka kun on jo kuiva :/

Annappa paikan nimi niin laitetaan boikottiin ihan myötätunnosta :)

Kiva myyjä! Me päästiin jopa henkilökunnan vessaan Anttilassa kun ei ollut asiakasvessaan. Lapselle tuli kova vessahätä. Vaikka oltiin just käytetty pissalla. Lapset ei jaksa odottaa.

Joo näitä on! Mä olin itiksessä meidän pian 3v:n kanssa ja Sinellissä yhtäkkiä tyttö huutaa että minulla on hirveä pissahätä vaikka just oli pissatettu ja kysyin että voisko tyttöä käyttään niiden vessassa ja vastaus oli ei, asiakasvessa on heti vieressä käytävällä, todellisuudessa sinne oli matkaa joku 50m ja tytöllä tuli pissat housuun matkalla. Tavarat jäi kassalle kun lähdettiin juoksemaan ja voitte kuvitella että sinne jäivätkin.

Mä näin tänä kesänä särkänniemessä, kun arviolta n.5.v. tyttö oli yhden laitteen jonossa, meidän edellä, äitinsä odotteli siinä jonon vieressä. Niin tämä tyttö sanoi äidilleen että on pissahätä, niin tämä äiti vaan tokaisi että jonota vaan nyt, kun on niin pitkä jono, tyttö vaan että on hätä, ja äiti sanoi että pidättele. Eikä mennyt kauaa kun tytöllä tuli housuun pissa, äiti kiskaisi tytön kiukkuisesti pois jonosta ja lähti viemään vessaan.

Antaisitko vielä nimesi ja osoitetietosi sekä paikan osoitteen, niin me kaikki ahkerat muita netissä sympatiseeraavat ja terapoivat kaikkien alojen asiantuntijatkotiäidit voimme laittaa paikan boikottiin.

[QUOTE="jooo";24324089]no ihan oikeen tuolle myyjälle että lirautti sitten lattialle...käyttäs vähän järkeään kun on noin pienestä asiasta ja pienestä lapsesta kyse.[/QUOTE]
Siis myyjäkö sinne lattialle lirautti?

Yhteistyössä