Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Moi He_ni ! Tervetuloa mukaanHei, olen uutena mukana täällä keskusteluissa. Vuonna 2012 ovulaation induktiohoidolla saatiin lapsi. Kesällä ensimmäinen tulokseton ivf ja nyt toinen ivf:n punktio päätyi komplikaatioon. Sain sisäisen verenvuodon ja toivun tällä hetkellä tähystysleikkauksesta. Olo on hieman järkyttynyt tästä kaikesta ja asiaa vielä sulattelen.
Ainiin, unohdin kirjoittaa että minulla ei toista munasarjaa ollenkaankystan vuoksi jouduttu leikkaamaan pois.
Totta. Se on isku vasten kasvoja. Mulla on munasarja ollut poissa vuodesta 15. Mies kaikenlisäksi lähti lätkimään. Nyt uusi kumppani eikä meitä vielä "oteta tosissaan" lapsettomuuden suhteen. Eivät usko mua kun sanon et oon ollut vuodesta 13 luomuna tässä. Heille kelpaa vain mitä olen ollut nykyisen kumppanini kanssa ja nyt on vuosi täynnäVASTA. En tiedä jaksanko taas läpikäydä niitä tutkimuksia ja lääkityksiä... Toki vauvaa ei varmana tule jos luovutan. Mutta ei tää helppoa ole. Oli lapsia ennestään tai ei, kamalalta tuntuuVoi Ei
Mää niin tiedän ton tunteen kun kuvittelee kaikki maailman oireet ja on varma niin sieltä ne menkat taas tulee :'(
Totta. Se on isku vasten kasvoja. Mulla on munasarja ollut poissa vuodesta 15. Mies kaikenlisäksi lähti lätkimään. Nyt uusi kumppani eikä meitä vielä "oteta tosissaan" lapsettomuuden suhteen. Eivät usko mua kun sanon et oon ollut vuodesta 13 luomuna tässä. Heille kelpaa vain mitä olen ollut nykyisen kumppanini kanssa ja nyt on vuosi täynnäVASTA. En tiedä jaksanko taas läpikäydä niitä tutkimuksia ja lääkityksiä... Toki vauvaa ei varmana tule jos luovutan. Mutta ei tää helppoa ole. Oli lapsia ennestään tai ei, kamalalta tuntuu