lapselle valjaat?? Auttakaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
niin elikkä haluaisin lapselleni sellaiset valjaat tai miksi niitä sanotaan...sellaiset millä tavallaan "talutan" lastani kuin koiraa...että hän saisi kävellä itsekseen esim matkoilla.. auttakaa kertomaan mikä on niiden oikea nimi? ja mistä voi ostaa????

Joo, mulla oli sellaiset esikoisen kanssa joka juoksenteli päätä pahkaa kaikkialle 1-vuotiaana...ja voi luoja muistan ne ihmisten paheksuvat katseet kun lastani valjaissa ulkoilutin....*häpeää*.....

Sellainenkin on olemassa, että sidotaan naru vanhemman kädestä lapsen ranteeseen. Ite pidän kyllä valjaitakin ihan järkevänä joissain tapauksissa.

Prismasta ja Cittarista saa Pikku-Piian valjaita tosiaan.

Itse harkitsin mun uteliaalle 4-5 vuotiaalle aikoinaan eräällä laivareissulla ihan perinteisiä ''pehmokäsirautoja'' :D Kun ei osannu kädestä pitää sitten ollenkaan ja meinasi vain jäädä aina johonkin. Olisi ollut tarvetta kyllä useamminkin tän tapauksen kanssa. Olisi varmaan ollut kyllä näppärä keino mutta kanssakulkijoiden katseet olisi olleet varmaan himpun verran paheksuvia, vaikka kuinka sitä olisi selittänyt turvallisuuskysymyksellä..

[QUOTE="vieras";25766831]Älä nöyryytä lastasi sillä tavalla. Valjaat ovat kamalat. :([/QUOTE]

Ei ole nöyryyttävää huolehtia lapsen turvallisuudesta. Toiset lapset vain eivät osaa tuota käsikädessänätisti -kulkemisen taitoa. Parempi siis valjaissa kuin auton alla...

[QUOTE="äippä";25766867]kiitos vastauksista.. pitää katsoa mikä olis paras vaihtoehto meidän rakkaalle ja pojalle. Turvallisuus ennen kaikkea:-)[/QUOTE]

siis rakkaalle ja VILKKAALLE pojalle<3

Alkuperäinen kirjoittaja minäpä vaan..;25766849:
Ei ole nöyryyttävää huolehtia lapsen turvallisuudesta. Toiset lapset vain eivät osaa tuota käsikädessänätisti -kulkemisen taitoa. Parempi siis valjaissa kuin auton alla...

Niin. Yksikään lapsihan ei sitä syntyessään osaa, joten kyllä se käsi kädessä -kävely pitää íhan kaikkien opetella.

Yhteistyössä