lapselle ruokaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen äiti

Vieras
en oikein nyt ymmärrä miksi jotkut äidit eivät antaisi ja suosittele vauvalle kiinteiden aloittamista alle 4kk?? oma kohtainen kokemus on: meidän poika nyt 2kk ja kolme viikkoa, on syöny porkkana peruna sosetta viikon ajan ja peruna porkkana velliä saman verran iltaisin. ja poika huusi kaks viikkosesta illat 2-4h putkeen naama punasena. nyt kiinteiden aloituksen ansiosta poika nukahtaa tosi tyytyväisenä klo21-22 yö unilleen ei itkuja iltaisin ja yöllä syö 1 kerran.aamulla herää 6-7 aikaan.
en ole imettäny lapsiani kuumpaakaan kuin pari viikkoa mutta itse en sille mitää voinu kun ei riittänä nii ei. mutta ylpeä siitä kun aloitin kiinteät eväät ja oma jaksaminen on nyt tuplasti parempana.

nimim. joskus aikinen kiinteiden aloitus on se paras ratkaisu, terveiset muille samanlaisen kysymyksen kanssa painivalle.!!!

Se mikä sopii toiselle, on toisen kauhu. Mä oon kuitenkin aika pitkälle sitä mieltä, että kyllä oma vanhempi tietää parhaiten oman lapsensa. Tiettyyn rajaan asti, joka on siis pahoinpitely tms. Toisaalta, mä en oikein ymmärrä taaperimettäjiä, onko se sitten vielä lapsen vauvana pitämistä vai mitä ihmettä? Tuleekohan nyt sapelista....

Yhteistyössä