Lapselle korvikset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarviiko Emlaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tarviiko Emlaa?

Vieras
Lapsi sai tai saa sukulaiselta synttärilahjaksi korvikset tai siis niiden laittamisen. Nyt olis tarkoitus mennä laittamaan ne, mutta itseä vähän jännittää että kuinka onnistuu. Lapsi korviksista jo pitemmän aikaa puhunut ja meillä suvussa on tapana ollut 5-vuotis synttärilahjaksi saada korvakorut.

Ootteko käyttäneet emlaa kun reiät tehty ampumalla kultasepänliikkeessä? Itse olin vähän vajaa 5-v, ei jäänyt mitään kammoa ja ei mielestäni sattunut, mutta silti mietityttää..

Eiku itse ajattelin tota Emlaa, ei aikaisemmin missään tilanteessa ole ollut käytössä esim. verinäytteiden otossa mutta tuli mieeen kun selailin nettiä ja huomasin että jokunen tuntuu laittaneen Emlaa ennen korvien reitystä, siksi siis kysyin... Oon lapselle toki sanonu että se nipistää ja silti hän myös haluaa ne..

Nimimerkille "Ehanaa": mitä vikaa on vaikka laittaa lapselle korvakorut, jos hän itsekin niitä haluaa?
Eihän se suinkaan tarkoita sitä että kannustan tyttöä halajamaan myös tatuointeja, nenärengasta tai napakorua. Itse asiassa itse en tykkää ollenkaan tatuoinneista, saati sit vielä noi nenä tai napalävistykset, joten niitä lapsi ei tule saamaan missään nimessä ollessaan alaikäinen.

toki ovathan ne ikuiset. Mutta vielä en ole tavannut ketään joka katuisi korvareikiään. Toki rajansa kaikella; jos koko korvalehti on reitetty niin siinä tapauksessa on aika mauton.

Yhteistyössä