Lapsella vatsa löysällä, tarhaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ippu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Ippu"

Vieras
5-vuotiaalla pojallamme oli aamulla vatsa löysällä, siten että aamun eka kakka kuulosti tulevan korvien välistä saakka, paineella ja paljon. Ei vesi-ripulia niinkuin kunnon mahataudissa, mutta aivan velliä kumminkin. Toinen kakka tuli ehkä tunnin päästä ensimmäisestä, ja oli vain pieni satsi samanlaista kuin ensimmäinen.
Koko päivän poika on syönyt hyvin ja ollut virkeä ja pirteä, pari kertaa kävi pissalla päivän aikana.
Illalla teki vielä yhden kakan, joka oli jo paremman väristä kuin aamulla, semmosta sinappia.. ja siis löysää edelleen.

Nyt mietin että oiskohan tuo jotain mahapöpöä, että onko parempi olla huominenkin päivä vielä kotona, vai voinko viedä huomenna hoitoon jo..?

Yleensä mahataudit aina tunnistaa että no se on nyt sitä, mutta tämä kiikuttaa-kaakuttaa, että onkohan vai eiköhän ole.

Kummin päin sinä tekisit?

Ok, kiitos! Tätä mieltä mä itsekin olin ja olen, mutta mietin että hysterisoinko itse turhaan, kun pelkään oksentamista&mahatautia kuin ruttoa. Mutta jep, kotoilemme huomisen, ellei kaveri yllätä aamulla normikakalla!
Kiitos kaikille :)

[QUOTE="Kika";23158750]Veisin. Vatsa nyt voi olla löysällä muutenkin.
Jatkuvastihan sitä ois saikulla jos jokaisen ripuliulosteen jälkeen pitäis kotiin jäädä.[/QUOTE]

Oletko jo käynyt lääkärissä, jatkuva ripulointi ei ole normaalia.

Yhteistyössä