vieras
illan myötä lisääntyivät, muttei näy muualla. Ei kuumetta eikä muutakaan lisäoiretta. Mistä voisi johtua?
Lapsi muuten terve ja hyvinvoiva, siksi en lähtenyt päivystykseen kaikkien kolmen kanssa vaan ajattelin soitella aamusta.Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:No enpä tiedä, mutta jos niitä kerran on alkanut yhtäkkiä tulemaan ja lisääntyvät vaan niin kyllä mä lähtisin lapsen kanssa lääkäriin
Käänteli päätä ihan normaalisti eikä vaikuttanut olevan muutenkaan kipeä. Ei ole yskinyt. Eiks aivokalvontulehduksessa nouse korkea kuume?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yskässä voi tulla jos oikein köhii ja aivokalvontulehduksessa.Pystyykö laittaan päätä rintaan käänteleen päätä sivulta sivulle.SEURAA!
Ei ole sairastanut vielä yhtään mitään, ikää 1v. Allergioitakaan ei ole vaikuttanut olevan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Antibioottistakin voi tulla jos on ollu kuurilla vasta ja lääke esim.loppunu.Allergia?
Sä teet kuten parhaaksi näet. Mutta mä oisin kyllä vähintään soittanut jonnekin päivystykseen tai ensiapuun ja kysynyt että pitääkö lähteä tulemaan vai ei. Vaikka itse henkkoht en mene lääkäriin ennenkuin vasta pää kainalossa jos silloinkaan, niin lasten kohdalla on mun mielestä vähän toinen juttu. Mutta ihan miten vaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lapsi muuten terve ja hyvinvoiva, siksi en lähtenyt päivystykseen kaikkien kolmen kanssa vaan ajattelin soitella aamusta.Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:No enpä tiedä, mutta jos niitä kerran on alkanut yhtäkkiä tulemaan ja lisääntyvät vaan niin kyllä mä lähtisin lapsen kanssa lääkäriin
Onpa täällä pohdittu monta muutakin uskomatonta asiaa lapsen terveyteen tmv liittyen. Ei tää mua yllätä millään tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En oikeasti voi uskoa, että tuollaista oirettaa pohditaan täällä. Meillä on päivystyksenpalvelevat puhelinnumerot ym, joten kai nyt kuka tahansa täysjärkinen kysyy asiaa niistä.