Lapsella petekioita kasvot ja osa päästä täynnä, tulivat aika yhtäkkiä

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
No enpä tiedä, mutta jos niitä kerran on alkanut yhtäkkiä tulemaan ja lisääntyvät vaan niin kyllä mä lähtisin lapsen kanssa lääkäriin :eek:
Lapsi muuten terve ja hyvinvoiva, siksi en lähtenyt päivystykseen kaikkien kolmen kanssa vaan ajattelin soitella aamusta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yskässä voi tulla jos oikein köhii ja aivokalvontulehduksessa.Pystyykö laittaan päätä rintaan käänteleen päätä sivulta sivulle.SEURAA!
Käänteli päätä ihan normaalisti eikä vaikuttanut olevan muutenkaan kipeä. Ei ole yskinyt. Eiks aivokalvontulehduksessa nouse korkea kuume?

Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
No enpä tiedä, mutta jos niitä kerran on alkanut yhtäkkiä tulemaan ja lisääntyvät vaan niin kyllä mä lähtisin lapsen kanssa lääkäriin :eek:
Lapsi muuten terve ja hyvinvoiva, siksi en lähtenyt päivystykseen kaikkien kolmen kanssa vaan ajattelin soitella aamusta.
Sä teet kuten parhaaksi näet. Mutta mä oisin kyllä vähintään soittanut jonnekin päivystykseen tai ensiapuun ja kysynyt että pitääkö lähteä tulemaan vai ei. Vaikka itse henkkoht en mene lääkäriin ennenkuin vasta pää kainalossa jos silloinkaan, niin lasten kohdalla on mun mielestä vähän toinen juttu. Mutta ihan miten vaan.

*muoks* Ja sitä suuremmalla syyllä, kun kyseessä on noinkin pieni lapsi vasta..

meillä poika sai raivoisan melkein tukkehtumisen seurauksena noita. siis flunssan jälkeen jäi liina monta ruisleivän palaa kurkussa räkään kiinni ja valuikin rään mukana väärään rööriin.

kun saatiin palat pois ja puna kasvoilta laski ja itku lakkasi niin oli aika täplikäs.

mutta jos ei mitään muuta oiretta/syytä ni soittaisin kyllä päivystykseen.

vieras
En oikeasti voi uskoa, että tuollaista oirettaa pohditaan täällä. Meillä on päivystyksenpalvelevat puhelinnumerot ym, joten kai nyt kuka tahansa täysjärkinen kysyy asiaa niistä.

En oikeasti voi uskoa, että tuollaista oirettaa pohditaan täällä. Meillä on päivystyksenpalvelevat puhelinnumerot ym, joten kai nyt kuka tahansa täysjärkinen kysyy asiaa niistä.
Onpa täällä pohdittu monta muutakin uskomatonta asiaa lapsen terveyteen tmv liittyen. Ei tää mua yllätä millään tavalla.

Yhteistyössä