Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Miksi joku huumehörhö pistäisi pientä lasta? Mieti järjellä. Miksi joku likais oman neulansa tahallaan tai kuluttaisi huumeita pieneen lapseen? Miksi?
Kuule,mä olen Virosta ja psyyke ei ole sama kuin ehkä teillä,sielä on tommosta sattu ja tapahtu,sielä ryöstetään neulan kaa,pistetään neuloja lapsille tahallaan,mä olen koulussa pelänyt joka päivää pistääkö joku tai ei ja olenkin saanut pistoja monta kerta,yks pistos vieläkin jäi kun mulle ruiskutettiin sinne jotain sinisä ja käsillä näy vieläkin pistos ja vähän vihertävä väri,vaikka se oli noin 15v sitten
No sä olet suomessa nyt. eikä täällä tollasta tapahdu. rauhoitu.
No toivottavasti,mutta oikeasti mun psyyke ihan sekaisin,kun oli vaikea lapsuus,pelkään liika sen takia,kun itsellä kaikenlaista oli ja autokin ajoi mun päälle tahallaan ja poistui heti paikalta ja olin onnetomudessa ihan tajuton,leikaus tehttiin ilamn pudutusta ja laitettiin jalat ja kädet kinni,näin mulle poistettiin ne jutut kurkusta,onko ne kitarisat vai mikä ne on,eli hauska lapsuus oli ja nyt sen takia mietin liika ja ehkä olen sitten loppu elämäksi tommonen,vaikka kuinka yritän olla hauska ja onnellinen niin sisällä pelot kuitenkin syö mua
sorry ,oli pakko kertoa...